کد خبر:8268
پ

نائب رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد: بزودی بوستان بانوان کوهسنگی به بهره برداری می رسد

نائب رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از اولین پارک‌ها در دوره ششم، بوستان بانوان کوهسنگی با یک هکتار مساحت است که در آخرین مراحل ساخت خود به سر می برد و امیدواریم در آینده نزدیک در اختیار بانوان قرار بگیرد. مجید طهوریان‌عسکری در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون بانوان و […]

نائب رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از اولین پارک‌ها در دوره ششم، بوستان بانوان کوهسنگی با یک هکتار مساحت است که در آخرین مراحل ساخت خود به سر می برد و امیدواریم در آینده نزدیک در اختیار بانوان قرار بگیرد.

مجید طهوریان‌عسکری در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد از بوستان بانوان کوهسنگی، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد توسعه فضای سبز و فضاسازی برای استفاده قشرهای مختلف سطح جامعه و ایجاد فضای همراه با ارامش و رفاه است.

وی افزود: در ابتدای آغاز به کار شورای شهر دستورالعملی مبنی بر ایجاد فضای ویژه بانوان در بوستان‌های بیش از پنج هکتار مصوب شد تا بانوان بتوانند فضای اختصاصی با رعایت مسائل شرعی و عدم اشرافیت به محیط بیرون داشته باشند تا با آرامش ویژه تری از فرصت حضور در طبیعت، فضای سبز و پارک استفاه کنند.

نائب رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: یکی از اولین بوستان‌ها در دوره ششم، پارک بانوان کوهسنگی به مساحت یک هکتار فضا است که در آخرین مراحل ساخت خود به سر می برد و امیدواریم در آینده نزدیک در اختیار بانوان قرار بگیرد.

طهوریان عسکری گفت: تلاش ما افزایش بوستان‌های بانوان است تا بانوان در فضای شهر در حوزه ورزش و خدمات رفاهی استفاده بیشتری از امکانات شهری داشته باشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری