کد خبر:10279
پ

همایش سادات عظیم الشأن در کرمانشاه برگزار شد

همایش سادات عظیم الشأن با حضور جمعی سادات، مسؤولان و مَردم ولایتمدار در کرمانشاه برگزار شد. امروز یکشنبه بیست‌وششم آذر همزمان با سالگرد شهادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها همایش سادات عظیم‌الشأن با حضور جمعی سادات، مسؤولان و مَردم ولایتمدار در مسجد آیت الله میبدی کرمانشاه برگزار شد. حجت‌الاسلام محمد صادق کفیل استاد حوزه علمیه قم و عضو […]

همایش سادات عظیم الشأن با حضور جمعی سادات، مسؤولان و مَردم ولایتمدار در کرمانشاه برگزار شد.

امروز یکشنبه بیست‌وششم آذر همزمان با سالگرد شهادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها همایش سادات عظیم‌الشأن با حضور جمعی سادات، مسؤولان و مَردم ولایتمدار در مسجد آیت الله میبدی کرمانشاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد صادق کفیل استاد حوزه علمیه قم و عضو بنیاد مهدویت کشور در این جلسه که همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) درباب جهاد تبیین، برگزار شد، اظهار داشت: حضرت صدیقه طاهره (س) هم به خاطر دفاع در راه حق و ولایت به شهادت رسید.

وی عنوان کرد: زهرای مرضیه در کلام پدر بزرگوارش اینگونه می‌یابیم که اگر تمام نیکی‌ها را در یک کالبد استدراج کنیم همه این ویژگی‌ها در وجود مبارک صدیقه کبری است.

این استاد حوزه بیان کرد: صدیقه کبری «خیر اهل الارض» است یعنی ایشان در هردو دنیا دارای مقام شفاعت و برکت است در روزی که همه اهل محشر نیازمند شفاعت هستند حضرت زهرای بتول در میان همه مردم می‌گردد و هم محبانش و هم اینکه دوستدارانِ محبانش را از میان دیگر مردم جدا می‌کند و همراه ایشان وارد بهشت می‌شوند.

در پایان این مراسم عزاداران به صورت دستجات سینه زنی از مسجد آیت الله میبدی تا مسجد جامع به عزاداری و سینه زنی پرداختند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری