کد خبر:4816
پ

وحدت اسلامی منافع آمریکا را به خطر انداخته است

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی استان کرمان اظهار کرد: وحدت اسلامی منافع آمریکا را به خطر و آنها را بی آبرو کرده است. به گزارش افتخار میهن، منصور الهی کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی استان کرمان در همایش گرامیداشت هفته وحدت گفت: هفته وحدت در حقیقت وحدت میان بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون […]

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی استان کرمان اظهار کرد: وحدت اسلامی منافع آمریکا را به خطر و آنها را بی آبرو کرده است.

به گزارش افتخار میهن، منصور الهی کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی استان کرمان در همایش گرامیداشت هفته وحدت گفت: هفته وحدت در حقیقت وحدت میان بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون مسلمان جهان است.

وی افزود: دشمن امروز به این نتیجه رسیده تنها راهی که میتواند جلوی رشد انقلاب اسلامی را بگیرد اختلاف افکنی بین مسلمانان است.

وی ادامه داد: وحدت اسلامی منافع آمریکا را به خطر و آنها را بی آبرو کرده است.

کارشناس مسائل سیاسی استان کرمان با تأکید بر اینکه لازمه حفظ وحدت بصیرت افزایی و دشمن شناسی است، اظهار کرد: دشمن در تلاش است با تبلیغات خود در فضای مجازی نگاه دو جریان بزرگ اسلامی را نسبت به یکدیگر دچار تردید کند.

وی با بیان اینکه دشمن امروز برای ضربه زدن به ایران اسلامی توان جنگ نظامی را ندارد، اضافه کرد: آنها چون امروز در حوزه هایی همچون نظامی نمیتوانند کاری انجام بدهند؛ در تلاش هستند عوامل خودفروخته، بی تحلیل و خائن به اسلام را آموزش بدهند تا آن ها جلوی وحدت مسلمانان را بگیرند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری