کد خبر:12170
پ

پروانه ساخت مسکن در بافت فرسوده علی آباد رایگان است / مشکلات بهره برداری تله کابین مرتفع شده است

شهردار علی آباد گفت: دریافت پروانه ساختمانی در بافت های فرسوده این شهرستان رایگان است. ابوذر اسفندیاری بعدازظهر امروز دوشنبه پنجم شهریور در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: در بافت‌های فرسوده علی آبادکتول عوارض شهرداری تخفیف دارد و پروانه ساختمانی در این بافت، رایگان است. وی با بیان اینکه آیتم‌های تشویقی در بافت فرسوده اعمال […]

شهردار علی آباد گفت: دریافت پروانه ساختمانی در بافت های فرسوده این شهرستان رایگان است.

ابوذر اسفندیاری بعدازظهر امروز دوشنبه پنجم شهریور در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: در بافت‌های فرسوده علی آبادکتول عوارض شهرداری تخفیف دارد و پروانه ساختمانی در این بافت، رایگان است.

وی با بیان اینکه آیتم‌های تشویقی در بافت فرسوده اعمال شده است، افزود: با مطالعه‌ای که مشاورین شهرداری انجام دادند حدود ۱۷۰ هکتار طرح فرسوده در شهر علی آباد ابلاغ شد که حدود ۱۲۰ هکتار در بافت فرسوده و مابقی در حاشیه شهر علی آباد قرار دارد.

شهردار علی آباد کتول تصریح کرد: در حوزه ساخت و ساز تسهیل گری خوبی انجام شده است اما در حال حاضر وضعیت رکود در بحث ساخت و سازها زیاد است که معمولاً در چند ماه آخر سال درخواست برای دریافت ساخت و ساز بیشتر خواهد شد.

وی به پروژه‌های هفته دولت اشاره کرد و ادامه داد: در هفته دولت امسال ۱۳ پروژه با اعتباری افزون بر ۴۴ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

اسفندیاری تصریح کرد: تله کابین علی آباد کتول که از سال ۹۴ مزایده آن انجام شده بود مجوزات آن از شورای عالی معماری و شهرسازی اخذ شده و ادامه داد: در نحوه واگذاری تله کابین مباحث حقوقی و قانونی آن حل شده و در ۱۰ روز آینده برگزاری فراخوان مزایده آن انجام خواهد شد و انتخاب سرمایه گذار توسط شورای عالی معماری و شهرسازی تعیین خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری