کد خبر:4030
پ

پرونده های تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی آزمایشی در استانداری ها و کلانشهرهای کشور بررسی می شود

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از بررسی پرونده های تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری ها از پیمانی به رسمی آزمایشی توسط استانداری ها و شهرداری کلانشهرهای کشور خبر داد. به گزارش افتخار میهن، عباس کرکه آبادی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: منبعد بررسی پرونده های مشمولینِ تبدیل […]

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از بررسی پرونده های تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری ها از پیمانی به رسمی آزمایشی توسط استانداری ها و شهرداری کلانشهرهای کشور خبر داد.

به گزارش افتخار میهن، عباس کرکه آبادی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: منبعد بررسی پرونده های مشمولینِ تبدیل وضعیت در دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری های مربوطه و شهرداری کلانشهرها صورت می پذیرد و این تصمیم در راستای انعطاف پذیری، عدم تمرکز اداری و سازمانی با رویکرد افزایش اثربخش سرعت و کیفیت خدمات و اجرایی شدن سیاستهای ابلاغی رهبر معظم انقلاب در نظام اداری و تسهیل و تسریع در انجام امور کارکنان شهرداری ها، اتخاذ شده است.
 
 وی افزود: استانداری ها و شهرداری کلان‌شهرهای سراسر کشور می بایست به نحوی برنامه‌ریزی نمایند که تبدیل وضعیت مذکور، حداقل در بازه های زمانی سه ماهه جهت بررسی پرونده های مشمولین اقدام گردد.
 
کرکه آبادی تاکید نمود: شهرداری ها می بایست در تکمیل پرونده تبدیل وضعیت، به مواردی از جمله دارا بودن حداقل هشت سال سابقه پیمانی از تاریخ اجرای حکم کارگزینی پیمانی آنان، دارا بودن مجوز های قانونی و سایر موارد مرتبط توجه نموده و پرونده های واجدین شرایط را بدواً در کمیته های طبقه بندی مشاغل شهرداری مربوطه بررسی و پس از موافقت اولیه، جهت سیر مراحل قانونی به دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری ذیربط ارسال نمایند.
 
 وی اضافه کرد: شهرداری های کلانشهر نیز مشابه فرآیند مذکور در همان شهرداری نسبت به انجام فرآیند تبدیل وضعیت واجدین شرایط اقدام خواهند نمود و در کلانشهرها نیازی به ارجاع پرونده ها به استانداری نمی باشد.
 
  وی همچنین یادآور شد: بررسی تبدیل وضعیت از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی نیز قبلا به دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری ها و کلان‌شهرهای سراسر کشور محول گردیده بود که ضمن تسریع در امور، در افزایش بهره وری و رضایتمندی کارکنان شهرداری ها تاثیر ویژه ای داشته است‌.

علیرضا پیغمبردوست ۱۴۰۱/۵/۲۳

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری