کد خبر:12228
پ

پوشش ۱۰۰ درصدی شبکه فاضلاب در شهرستان بروجن

فرماندار بروجن با اشاره به افتتاح تصفیه‌خانه فرادنبه و بروجن گفت: در سه سال آینده با بهره‌برداری از تصفیه‌خانه بلداجی پوشش شبکه فاضلاب در شهرستان بروجن به ۱۰۰ درصد خود خواهد رسید. فتاح کرمی امروز چهارشنبه هفتم شهریور در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت در شهرستان بروجن، اظهار کرد: احداث ساختمان پزشکی قانونی یکی […]

فرماندار بروجن با اشاره به افتتاح تصفیه‌خانه فرادنبه و بروجن گفت: در سه سال آینده با بهره‌برداری از تصفیه‌خانه بلداجی پوشش شبکه فاضلاب در شهرستان بروجن به ۱۰۰ درصد خود خواهد رسید.

فتاح کرمی امروز چهارشنبه هفتم شهریور در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت در شهرستان بروجن، اظهار کرد: احداث ساختمان پزشکی قانونی یکی از مطالبات بیست ساله مردم شهرستان بروجن بود، که امروز آئین بهره‌برداری از آن به انجام رسید و بسیاری از مشکلات مردم شهرستان بروجن در حوزه پزشکی قانونی حل می‌شود.

وی افزود: بهره‌برداری از پروژه آبرسانی حضرت قمربنی هاشم (ع) موجب شد، شهرهای فرادنبه، سفیدشت و قسمتی از شهر بروجن دارای آب سالم، بهداشتی و پایدار شوند این موضوع یکی از مطالبات ۱۸ ساله مردم بوده است.

فرماندار بروجن با اشاره به افتتاح تصفیه‌خانه فرادنبه و بروجن، گفت: در سه سال آینده با بهره‌برداری از تصفیه‌خانه بلداجی پوشش شبکه فاضلاب در شهرستان بروجن به ۱۰۰ درصد خود خواهد رسید.

فرماندار شهرستان بروجن گفت: سد آق‌بلاغ بعد از پانزده سال تعیین تکلیف شده است، و می‌تواند در حوزه کشاورزی و صنعت بسیاری از مشکلات را حل کند.

کرمی با اشاره به این‌که پیش از دولت سیزدهم سطح زیر کشت گلخانه‌ای در شهرستان بروجن ۹ هکتار بود، اضافه کرد: در حال حاضر ۲۱ هزار و ۱۶۰ هکتار گلخانه در شهرستان بروجن در دست اجراست و ۶۰ هکتار آن امروز مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: سیاست‌گذاری‌ها به گونه‌ای خواهد بود که شهرستان بروجن تا چند سال آینده به یک شهرستان گلخانه‌ای تبدیل شود.

فرماندار شهرستان بروجن، با بیان‌این که گازرسانی در شهرستان بروجن به ۱۰۰ درصد رسیده است، تصریح کرد: عملیات اجرایی گاز رسانی به مجتمع گلخانه‌ای شهر بلداجی، همچنین عملیات اجرایی مجتمع دامداری در شهرهای مختلف شهرستان بروجن در هفته دولت آغاز خواهد شد.

وی عنوان کرد: ارتقا دانشکده پرستاری بروجن به دانشگاه علوم پزشکی، همچنین ارتقا رشته‌های تحصیلی یکی از مطالبات به حق مردم بوده که به آن جامه عمل پوشانده شد.

فرماندار شهرستان بروجن گفت: ۴۲ درصد از صنایع استان در شهرستان بروجن قرار داد و استقرار اداره استاندارد در این شهرستان یک ضرورت بود، که امروز به بهره‌برداری رسید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری