کد خبر:8377
پ

چهارمین نمایشگاه شهر هوشمند ۱۱ تا ۱۳ تیر در تهران برگزار می‌شود

چهارمین نمایشگاه شهرهوشمند با توجه به نقش شهرهای هوشمند در تعالی حکمرانی شهری همزمان با روز شهرداری و دهیاری، طی روزهای ۱۱ تا ۱۳ تیرماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود. در این نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌ها، دستگاه‌ها، شهرداری‌ها، بخش خصوصی، شرکتهای دانش بنیان و استارتاپ‌ها در محورهای مرتبط با شهر هوشمند و هوشمندسازی […]

چهارمین نمایشگاه شهرهوشمند با توجه به نقش شهرهای هوشمند در تعالی حکمرانی شهری همزمان با روز شهرداری و دهیاری، طی روزهای ۱۱ تا ۱۳ تیرماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود.

در این نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌ها، دستگاه‌ها، شهرداری‌ها، بخش خصوصی، شرکتهای دانش بنیان و استارتاپ‌ها در محورهای مرتبط با شهر هوشمند و هوشمندسازی ارایه می شود.
شهرداری‌ها در این نمایشگاه تجربیات موفق، دستاوردها، محصولات، خدمات، فناوری‌ها، سامانه‌ها و همچنین الگوی هوشمندسازی و مدیریت فناوری و نقشه‌راه هوشمندسازی شهری و طرحهای در دست اجرای خود را ارایه می نمایند.
در این نمایشگاه، سخنرانی‌های علمی و تخصصی و کارگاه های آموزشی در زمینه معرفی و تشریح ابعاد مختلف هوشمندسازی و ویژگی‌های شهرهای هوشمند برگزار می شود.

شایان ذکر است چهارمین نمایشگاه شهر هوشمند از تاریخ ۱۱ الی۱۳ تیرماه با حمایت وزارت کشور، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و سایر سازمان ها و نهادها در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری