کد خبر:12052
پ

کانون ارزیابی به منظور توسعه شایستگی های عمومی مدیران پایه شهرداری مشهد مقدس

مدیرکل دفترنوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد از برگزاری کانون های ارزیابی و توسعه شایستگی های فردی با رویکرد آموزش محور، ویژه مدیران شهرداری مشهد خبر داد. سیدمرتضی رضوی نژاد گفت: با توجه ابلاغیه های وزارت کشور، سازمان اداری و استخدامی و مصوبات شورای عالی اداری مبنی بر الزام انتخاب، انتصاب و ارتقاء مدیران به […]

مدیرکل دفترنوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد از برگزاری کانون های ارزیابی و توسعه شایستگی های فردی با رویکرد آموزش محور، ویژه مدیران شهرداری مشهد خبر داد.

سیدمرتضی رضوی نژاد گفت: با توجه ابلاغیه های وزارت کشور، سازمان اداری و استخدامی و مصوبات شورای عالی اداری مبنی بر الزام انتخاب، انتصاب و ارتقاء مدیران به اخذ گواهینامه شایستگی عمومی مدیران، دومین مرحله ارزیابی با حضور ۴۹ نفر از مدیران شهرداری مشهد برگزار شد.

وی افزود: هدف از این اقدام، برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی مدیران، مبتنی بر شایستگی های شغلی شناسایی شده است؛ به نحوی که پس از برگزاری کانون های ارزیابی و توسعه، نقاط قابل بهبود، به صورت دوره های تکمیلی و اصلاحی برگزار می شود تا شایستگی های شغلی تقویت شود.

رضوی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: کانون های ارزیابی و توسعه منطبق بر قوانین و ضوابط بالادستی برگزار می گردد و مراکز ارزیابی بر اساس استانداردهای بروز، از شیوه‌های نوین و کارامد با رویکرد توان سنجی افراد در اخذ مشاغل مدیریت شهری استفاده می نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری