کد خبر:6464
پ

آستارا نیازمند ایستگاه‌های تاکسی استاندارد است

مدیرعامل شرکت تعاونی تاکسیرانی آستارا گفت: این شهر نیازمند نصب علائم ترافیکی و ایستگاه‌های تاکسی استاندارد و مجهز به نیمکت است. بهزاد پیران اظهار کرد: نبود خط‌کشی مناسب برای رانندگی و عابران پیاده و علائم ترافیکی در برخی از خیابان‌های شهر آستارا مشکلاتی را برای تاکسیرانان ایجاد کرده است. وی افزود: بسیاری از خیابان‌های پرتردد […]

مدیرعامل شرکت تعاونی تاکسیرانی آستارا گفت: این شهر نیازمند نصب علائم ترافیکی و ایستگاه‌های تاکسی استاندارد و مجهز به نیمکت است.

بهزاد پیران اظهار کرد: نبود خط‌کشی مناسب برای رانندگی و عابران پیاده و علائم ترافیکی در برخی از خیابان‌های شهر آستارا مشکلاتی را برای تاکسیرانان ایجاد کرده است.

وی افزود: بسیاری از خیابان‌های پرتردد آستارا از جمله مقابل بیمارستان قدیمی شهید بهشتی و فلکه شهرک عباس‌آباد، فاقد ایستگاه تاکسی استاندارد و مجهز به نیمکت بوده و بسیاری از تابلوهای تاکسی شهری نیز قدیمی شده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی تاکسیرانی آستارا خاطرنشان کرد: ایستگاه تاکسی‌ها از نیازهای اساسی و ضروری هر شهر جهت رفاه و آسایش بیشتر شهروندان و ساماندهی ناوگان حمل‌ونقل شهری است و باید علاوه بر زیبایی دارای سقف و صندلی‌های مناسب باشد.

وی تاکید کرد: سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری می‌تواند با واگذاری ایستگاه تاکسی شهری به بخشی خصوص، از تبلیغات محیطی آن درآمد پایدار کسب کند.

پیران تصریح کرد: در مقابل مدارس نیز تابلوی «توقف مطلقاً ممنوع» و «حمل با جرثقیل» نصب نشده است، لذا همزمان با تعطیل شدن مدارس به دلیل نبود پلیس راهور، از پل فارابی تا بیمارستان قدیم و خیابان حکیم نظامی ترافیک سنگینی ایجاد و خدمات‌رسانی برای رانندگانی تاکسی غیرممکن می‌شود.

وی اضافه کرد: تقاطع خیابان امام (ره) به خیابان شریعتی و چهار راه فارابی خط کشی مناسبی ندارد و تابلوی ورود ممنوع نصب نشده است و تردد در این خیابان به سختی انجام می‌شود.

شایان ذکر است بندر مرزی آستارا با ۵۵ هزار نفر جمعیت در منتهی‌الیه غرب استان گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است. در حال حاضر شرکت تعاونی تاکسیرانی آستارا پنج عضو هیئت‌مدیره دارد و از ۴۰۰ دستگاه تاکسی ناوگان سازمان حمل‌ونقل عمومی این شهر ۳۶۷ نفر مالک تاکسی، سهام‌دار شرکت تعاونی تاکسیرانی هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری