کد خبر:9992
پ

آغاز طرح برخورد با موتورسیکلت‌های ضایعاتی در شهر گرگان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از جمع‌آوری هشت دستگاه موتورسیکلت ضایعاتی خبر داد و گفت: طرح برخورد با موتورسیکلت‌های ضایعاتی در شهر گرگان آغاز شد. احمد سالاری از جمع‌آوری ۸ دستگاه موتور سیکلت ضایعاتی اظهار کرد: در ادامه اقدامات کارگروه ساماندهی مراکز ضایعاتی طرح برخورد و جمع‌آوری موتورسیکلت‌های ضایعاتی سطح شهر گرگان در […]

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از جمع‌آوری هشت دستگاه موتورسیکلت ضایعاتی خبر داد و گفت: طرح برخورد با موتورسیکلت‌های ضایعاتی در شهر گرگان آغاز شد.

احمد سالاری از جمع‌آوری ۸ دستگاه موتور سیکلت ضایعاتی اظهار کرد: در ادامه اقدامات کارگروه ساماندهی مراکز ضایعاتی طرح برخورد و جمع‌آوری موتورسیکلت‌های ضایعاتی سطح شهر گرگان در دستور کاری قرار گرفت.
وی ادامه داد: در نخستین روز این طرح با همراهی پلیس راهور و انتظامی تعداد شش دستگاه موتور سیکلت از نقاط مختلف شهر گرگان جمع‌آوری و به پارکینگ انتظامی جهت ادامه سیر مراحل قانونی منتقل شد.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: حضور و فعالیت موتورهای سیکلت و دوره گردهای ضایعاتی به یک معضل ملی تبدیل شده است که گریبان‌گیر بیشتر شهرهای کشور شده و ساماندهی این قشر به یک درخواست عمومی از شهرداری‌ها تبدیل شده است.

سالاری اضافه کرد: فعالیت این دوره‌گردها علاوه بر سر و صدا و آلودگی صوتی، مشکلات ترافیکی و نازیبایی بصری نیز ایجاد کرده است، نظافت شهری را برهم زده و باعث وارد کردن خسارت به تجهیزات از جمله باکس‌های مکانیزه شده است.

وی تاکید کرد: طرح جمع‌آوری موتورسیکلت‌های ضایعاتی و دوره گردها به طور مستمر تا رسیدن به وضعیت مطلوب با همکاری کارگروه ویژه ساماندهی ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری