کد خبر:8670
پ

آغاز عملیات ساخت سومین مرکز مشاوره و امداد گل و گیاه مشهد

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد از آغاز عملیات ساخت سومین مرکز مشاوره و امداد گل و گیاه در بوستان بهشت خبرداد. حسین مختاری با بیان این خبر اظهار کرد:این مرکز به منظور ارایه خدمات مشاوره ای و آموزشی در زمینه های فضای سبز و گل و گیاه ساخته خواهد شد و […]

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد از آغاز عملیات ساخت سومین مرکز مشاوره و امداد گل و گیاه در بوستان بهشت خبرداد.

حسین مختاری با بیان این خبر اظهار کرد:این مرکز به منظور ارایه خدمات مشاوره ای و آموزشی در زمینه های فضای سبز و گل و گیاه ساخته خواهد شد و امید می رود تا با برگزاری کلاس های مختلف آموزشی علاوه بر افزایش دانش شهروندان در امور گل و گیاه خدمات مشاوره ای مناسبی نیز به آنها ارایه دهند.

وی افزود: این مرکز با هدف آموزش و جلب مشارکت آگاهانه شهروندان، توسعه مشارکت مردم در راستای بهبود هرچه‌ بهتر فضای سبز، ایجاد علاقه‌مندی در افراد، ارتقای آگاهی آنان در زمینه کاشت و نگهداری گل‌وگیاه، ارتقای فرهنگ نگهداری از فضای سبز، کاهش هزینه‌های نگهداری و سهیم کردن شهروندان در امر نگهداری فضای سبز و… در محل بوستان بهشت ساخته می شود.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد بیان کرد: این مرکز در مساحتی به وسعت حدود۴۵۰ مترمربع و با امکاناتی چون گلخانه، کلاس آموزشی، دمنوش‌کده، مزرعه آموزشی و… دایر خواهد شد.

مختاری گفت: این مرکز در راستای افزایش اطلاعات شهروندان در زمینه حفظ و نگهداری فضای سبز به درستی هدف گذاری شده و مشارکت شهروندان را امکان پذیر کرده است.

وی اضافه کرد: عملیات ساخت این پروژه در محدوده شهرداری منطقه چهار و واقع در بولوار نبوت از اواخر مرداد ماه امسال کلید خواهد خورد و پیمانکار موظف است ظرف مدت هشت ماه نسبت به تحویل پروژه اقدام کند.

گفتنی است؛ مراکز مشاوره و امداد گل و گیاه در بوستان وفا (محدوده شهرداری منطقه ۹) و نیلوفر آبی(محدوده شهرداری منطقه ۱۰) دو مرکزی هستند که پیش از این راه اندازی شده اند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری