کد خبر:8873
پ

آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقه نمای برتر اهواز برگزار شد

در مراسمی از برگزیدگان و داوران نخستین مسابقه برترین نمای اجرا شده در شهر اهواز با اهدای جوایز و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد. به گزارش افتخار میهن ، غزال دقیقی دبیر و یکی از داوران نخستین مسابقه برترین نمای اهواز گفت: با توجه به نظر هیات داوران از میان آثار رسیده به دبیرخانه […]

در مراسمی از برگزیدگان و داوران نخستین مسابقه برترین نمای اجرا شده در شهر اهواز با اهدای جوایز و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش افتخار میهن ، غزال دقیقی دبیر و یکی از داوران نخستین مسابقه برترین نمای اهواز گفت: با توجه به نظر هیات داوران از میان آثار رسیده به دبیرخانه این مسابقه، آثار برگزیده به شرح ذیل اعلام شد:

۱) نمای طراحی شده توسط مهندس آرش ضیا به عنوان نمای برگزیده حائز رتبه «برتر» در ۲ بخش نماهای عمومی و مسکونی، برنده تندیس مسابقه، لوح تقدیر و جایزه ی نقدی تشخیص داده شد.

۲) نمای طراحی شده توسط مهندس مهرداد اسماعیلیان به عنوان نمای برگزیده حائز رتبه «شایسته تقدیر» در ۲ بخش نماهای عمومی و مسکونی برنده تندیس مسابقه، لوح تقدیر و جایزه ی نقدی تشخیص داده شد.

۳) نمای طراحی شده توسط مهندس علی ابوالحسنی به عنوان نمای برگزیده حائز رتبه «شایسته تقدیر» در بخش نماهای مسکونی برنده تندیس مسابقه، لوح تقدیر و جایزه ی نقدی تشخیص داده شد.

همچنین در این مراسم از هیات داوران آقایان دکتر مجتهدزاده، دکتر مظهری، مهندس اسلامی فرد، مهندس چادرباف، مهندس مومنی و خانمها مهندس ابوالحسنی و دقیقی با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است این مراسم با حضور خواجوی و مومنی رئیس و نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، ارشادی مدیرکل طراحی شهری و معماری، تنی چند از اساتید دانشگاه های اهواز و پیشکسوتان معماری استان، اعضای کمیته نمای شهرداری اهواز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری