کد خبر:2602
پ

اجرای برنامه‌های ویژه برای تحقق جهاد تبیین در قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجرایی و عملیاتی در مجموعه شهرداری این کلان‌شهر برای تحقق خواسته مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین خبر داد. به گزارش افتخار میهن به نقل از ایمنا، مهدی کلانترزاده با اشاره به توجه ویژه و اصولی به مقوله جهاد تبیین به‌عنوان یکی از سرفصل برنامه‌های […]

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجرایی و عملیاتی در مجموعه شهرداری این کلان‌شهر برای تحقق خواسته مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین خبر داد.

به گزارش افتخار میهن به نقل از ایمنا، مهدی کلانترزاده با اشاره به توجه ویژه و اصولی به مقوله جهاد تبیین به‌عنوان یکی از سرفصل برنامه‌های اجرایی و عملیاتی شهرداری قم در سال جاری، اظهار کرد: این برنامه از سوی شهرداری مورد تأکید قرار گرفته و ابلاغ شده است که در این راستا با اندیشمندان، صاحب‌نظران و نخبگان ازجمله مرکز نشر آثار مقام معظم رهبری در استان جلساتی برگزار و موارد مرتبط با مأموریت‌های شهرداری قم به‌صورت کامل احصا شد.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره آموزشی جهاد تبیین و مأموریت‌های شهرداری ویژه مدیران شهرداری قم و در راستای آشنایی و شناخت کامل این مقوله است، ادامه داد: از حجت‌الاسلام‌والمسلمین صلح‌میرزایی، تنظیم‌کننده اولین کتاب جهاد تبیین دعوت شد که در جلسه‌ای با حضور شهردار، معاونان، مشاوران و مدیران شهرداری شاخص‌های جهاد تبیین بیان شود تا بر اساس آن منش جهاد تبیین به‌صورت ویژه در دستور کار مدیران و بعد از آن لایه‌های کارشناسی و اجرایی بخش‌های مختلف شهرداری ازجمله مجموعه روابط عمومی قرار گیرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تصریح کرد: در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب به خصوص جهاد تبیین که امری لازم، ضروری و قطعی شمرده شده است، باید قدمی جدی برداریم و با تزریق امید به جامعه و بیان دستاوردهای نظام و حرکت در این مسیر توطئه‌های دشمنان علیه این کشور و نظام را خنثی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این مسیر همه دستگاه‌های استان باید بتوانند الگوی خوبی را ایجاد کنند تا در مجموعه شهر و استان قم بتوانیم دستاورد ارزنده‌ای را در این خصوص به دست آوریم و در ادامه نیز این تجربیات را در اختیار سایر شهرها قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری