کد خبر:9165
پ

احداث استخر تبخیری در مجتمع پردازش و دفع پسماند پاکسار قزوین

شهردار قزوین گفت: مزایای استخر تبخیری جدیدالاحداث پاکسار خروج به موقع شیرابه از لندفیل، پایداری سطح و دیواره‌های لندفیل و حفظ محیط زیست در راستای جلوگیری از انتشار آلودگی است. مهدی صباغی از پایان عملیات خاک‌برداری استخر تبخیری جدید سایت در مجتمع پردازش و دفع پسماند پاکسار خبر داد و اظهار کرد: با توجه به حمل روزانه […]

شهردار قزوین گفت: مزایای استخر تبخیری جدیدالاحداث پاکسار خروج به موقع شیرابه از لندفیل، پایداری سطح و دیواره‌های لندفیل و حفظ محیط زیست در راستای جلوگیری از انتشار آلودگی است.

مهدی صباغی از پایان عملیات خاک‌برداری استخر تبخیری جدید سایت در مجتمع پردازش و دفع پسماند پاکسار خبر داد و اظهار کرد: با توجه به حمل روزانه حدود ۶۵۰ تن پسماند خانگی به سایت پاکسار و نیاز به افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی شیرابه حاصل از پسماند، عملیات احداث استخر تبخیری جدید مجتمع دفع و پردازش پاکسار در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی افزود: این استخر به طول ۱۳۰، عرض ۱۱۲ و عمق شش متر، ظرفیت ذخیره‌سازی حجمی بالغ بر ۸۷ هزار مترمکعب شیرابه را دارد.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: مزایای این استخر جدیدالاحداث خروج به موقع شیرابه از لندفیل، پایداری سطح و دیواره‌های لندفیل و حفظ محیط زیست در راستای جلوگیری از انتشار آلودگی است و جمع‌آوری پسماندهای ساختمانی دپو شده در اطراف مدارس به وسیله بابکت و خاور توسط عوامل اجرایی ایستگاه شماره سه در طرح بهار دانش انجام شد.

سمانه رستمی ۱۴۰۲/۷/۱

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری