کد خبر:11658
پ

احداث اولین دهکده غذا در کوه پارک مشهد

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد از احداث اولین دهکده غذا در کوه پارک خبرداد. امیر رمضانی در حاشیه بازدید جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر به همراه معاون شهردار و رئیس سازمان اقتصادی از ارتفاعات جنوب و کمربند سبز، گفت: دراین بازدید اعضای در جریان روند اقدامات انجام‌شده در کوه پارک، ارتفاعات جنوب و […]

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد از احداث اولین دهکده غذا در کوه پارک خبرداد.

امیر رمضانی در حاشیه بازدید جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر به همراه معاون شهردار و رئیس سازمان اقتصادی از ارتفاعات جنوب و کمربند سبز، گفت: دراین بازدید اعضای در جریان روند اقدامات انجام‌شده در کوه پارک، ارتفاعات جنوب و هفت‌حوض قرارگرفته و ظرفیت‌های گردشگری موجود دراین مکان‌ها موردبحث و بررسی قرارگرفته است.

وی افزود: دراین بازدید یکی از غارهایی که به‌ صورت دستی در منطقه ارتفاعات جنوبی مشهد ایجادشده مورد بازدید قرار گرفت و پیشنهاداتی برای بهره‌برداری از آن‌ها توسط بخش خصوصی ارائه شد.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین اعضای شورای اسلامی شهر از مسیرها و فضاهای بومگردی و دهکده غذا واقع در انتهای کوه پارک و منطقه گردشگری هفت‌حوض بازدید کرده و راهکارهایی را برای پیشبرد کار ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری