کد خبر:10752
پ

اختصاص ۳ بوستان سطح شهر با هدف اسکان مسافران نوروزی

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد گفت: پارک‌های کوهستان، بزگ شهر و مهرآوران به عنوان سه پارک محل اسکان در سطح شهر یزد اختصاص یافت. فاطمه زارع اظهار کرد: به دلیل اینکه عید نوروز متقارن با ماه مبارک رمضان است جداسازی بخشی از پارک‌ها، جهت آماده‌سازی تغذیه برای مهمانان و […]

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد گفت: پارک‌های کوهستان، بزگ شهر و مهرآوران به عنوان سه پارک محل اسکان در سطح شهر یزد اختصاص یافت.

فاطمه زارع اظهار کرد: به دلیل اینکه عید نوروز متقارن با ماه مبارک رمضان است جداسازی بخشی از پارک‌ها، جهت آماده‌سازی تغذیه برای مهمانان و مسافرانی که کمتر از ۱۰ روز به یزد سفر می‌کنند، امری ضروری است و اجرا خواهد شد.

وی افزود: تهیه نهال و گل‌های فصلی برای ایام نوروز و تهیه نهال برای روز درختکاری در حال انجام است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: گل‌آرایی و آویز گل، نصب دوربین‌های امنیتی و تعمیر سرویس‌های بهداشتی بافت تاریخی نیز در دستور کار شهرداری است.

زارع اضافه کرد: چهار مسجد و حسینیه در این مسیر جهت ایجاد سفره‌های بزرگ افطاری برای پذیرایی روزه‌داران تعیین خواهد شد.

وی اضافه کرد: پارک‌های کوهستان، بزگ شهر و مهرآوران به عنوان سه پارک محل اسکان در سطح شهر یزد اختصاص یافت.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر یزد اتوبوس‌های گردشگری و نورپردازی مسجد جامع و میدان امیرچخماق را از دیگر اقدامات شهرداری در ایام نوروز دانست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری