کد خبر:10407
پ

استاندار مازندران: بزرگترین پل گردشگری کشور بر روی سد گلورد در حال احداث است

استاندار مازندران گفت: بزرگترین پل گردشگری کشور بر روی سد گلورد در حال احداث است. سیدمحمود حسینی‌پور امروز جمعه یکم دی در بازدید وزیر نیرو از سد گلورد با اشاره به اینکه امروز پروژه‌‎های مهمی در مجموعه وزرات نیرو در دستور بازرسی قرار گرفت، اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها سد گلورد است که مهم‌ترین پروژه در حال ساخت […]

استاندار مازندران گفت: بزرگترین پل گردشگری کشور بر روی سد گلورد در حال احداث است.

سیدمحمود حسینی‌پور امروز جمعه یکم دی در بازدید وزیر نیرو از سد گلورد با اشاره به اینکه امروز پروژه‌‎های مهمی در مجموعه وزرات نیرو در دستور بازرسی قرار گرفت، اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها سد گلورد است که مهم‌ترین پروژه در حال ساخت استان مازندران به شمار می‌رود.

وی افزود: این پروژه ملی است و هم بحث مخزن سد و هم مقصد گردشگری در سد گلورد مورد توجه قرار دارد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در سد گلورد بزرگترین مراکز گردشگری ایران تعریف شده است، عنوان کرد: با دستورات امروز وزیر امیدواریم تا پایان امسال بحث افتتاح این سد را داشته باشیم و همزمان قرار شد مردم بتوانند از آب شرب و آب کشاورزی این سد بهره‌مند شوند.

حسینی‌پور یادآور شد: بخشی از بهره‌برداری از سد به دلیل انتظار برای اتمام این سازه پل است، طول پل ۲۸۰ متر بوده و جزو بزرگترین پل‌های ایران به شمار می‌رود و کاربری پل فقط برای وسایل نقلیه نیست و در دو طرف پل برای گردشگران با توجه به منظره زیبا، مسیری تهیه و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری