کد خبر:9326
پ

استاندار هرمزگان: مشارکت بخش خصوصی در تاسیس شهر ساحلی خلیج‌فارس مورد توجه باشد

استاندار هرمزگان گفت: لازم است برای سرعت دادن به اقدامات مرتبط با شهر مدرن و ساحلی خلیج‌فارس از طریق بسته‌های سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌های بخش خصوصی از ظرفیت این بخش نهایت استفاده را برد. مهدی دوستی با تاکید بر اینکه سکونتگاه‌های جدید ساحلی یکی از نیازهای اصلی کشور است، اظهار کرد: مهم‌ترین شهر ساحلی که […]

استاندار هرمزگان گفت: لازم است برای سرعت دادن به اقدامات مرتبط با شهر مدرن و ساحلی خلیج‌فارس از طریق بسته‌های سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌های بخش خصوصی از ظرفیت این بخش نهایت استفاده را برد.

مهدی دوستی با تاکید بر اینکه سکونتگاه‌های جدید ساحلی یکی از نیازهای اصلی کشور است، اظهار کرد: مهم‌ترین شهر ساحلی که باید روی آن تمرکز شود، شهر ساحلی خلیج‌فارس در مجاورت بندرعباس است.

وی افزود: شهر ساحلی خلیج‌فارس یک شهر ملی با ویژگی‌های خاص است و تاکید داریم شهری مدرن است که بتواند خود را به عنوان یک شهر شاخص در سطح کشور و منطقه معرفی کند.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: با توجه به طرحی که برای این شهر آماده شده است می‌توان این آرزوی ملی را به حقیقت تبدیل و شهری مدرن تأسیس کرد.

دوستی با تاکید بر اینکه شهر بستر توسعه خواهد بود و تمام مدیران مرتبط باید برای اجرای این طرح همت داشته باشند، تصریح کرد: برای سرعت دادن به کارها نیاز است از طریق بسته‌های سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌های بخش خصوصی از ظرفیت این بخش نهایت استفاده را برد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری