کد خبر:10705
پ

استاندار گیلان: مسکن ملی گیلان باید با سرعت بیشتری احداث شود

استاندار گیلان گفت: اکنون پیشرفت فیزیکی احداث مسکن ملی در استان سیر صعودی خوبی دارد، اما باید سرعت بیشتری بگیرد زیرا به مردم قول داده‌ایم و باید به وعده‌های خود عمل کنیم. اسدالله عباسی امروز شنبه بیست‌وسوم دی در دویست و چهارمین جلسه شورای مسکن استان گیلان اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت باید […]

استاندار گیلان گفت: اکنون پیشرفت فیزیکی احداث مسکن ملی در استان سیر صعودی خوبی دارد، اما باید سرعت بیشتری بگیرد زیرا به مردم قول داده‌ایم و باید به وعده‌های خود عمل کنیم.

اسدالله عباسی امروز شنبه بیست‌وسوم دی در دویست و چهارمین جلسه شورای مسکن استان گیلان اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت باید احداث مسکن اولویت کار ما باشد و تلاش کنیم این پروژه‌ها در گیلان با شتاب بیشتری اجرا شود.

وی افزود: اکنون پیشرفت فیزیکی احداث مسکن ملی در استان سیر صعودی خوبی دارد، اما باید سرعت بیشتری بگیرد زیرا به مردم قول داده‌ایم و باید به وعده‌های خود عمل کنیم.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: در فرآیند احداث مسکن باید با نظارت، دقت، و سرعت عمل بیشتری اعمال شود و روش‌های ساخت و سازه‌های نوین مورد استفاده قرار گیرد.

عباسی با تاکید بر اینکه در پروژه‌های جدید مسکن با پیمان‌کارانی قرارداد منعقد شود که در انجام تعهدات خود از سرعت بیشتر و امکانات کافی برخوردار هستند، تصریح کرد: در نهضت ملی مسکن برای اینکه آورده متقاضیان بهنگام و بیشتر شود باید زمان آغاز به کار پروژه‌ها به آنها اعلام شود؛ به طور حتم با این شیوه متقاضیان نیز آورده خود را تهیه و واریز می‌کنند و پروژه‌ها سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی با اشاره به متقاضیان زمین در طرح جوانی جمعیت گفت: با توجه به افزایش متقاضیان در این بخش باید به افزایش تراکم و همچنین متناسب با داشته‌های خود، زمین و امکانات استان و بر اساس آمایش سرزمینی تصمیم‌گیری کنیم زیرا در گیلان با کمبود زمین مواجهیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری