کد خبر:7337
پ

افتتاح نخستین پارک بانوان شهر سمنان

نخستین پارک بانوان شهر سمنان با نام «فرشتا» همزمان با اعیاد شعبانیه و با حضور شهروندان به بهره‌برداری رسید. به گزارش افتخار میهن ، نخستین پارک بانوان شهر سمنان با نام «فرشتا» همزمان با اعیاد شعبانیه با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمع زیادی از شهروندان در ضلع جنوبی زمین‌های […]

نخستین پارک بانوان شهر سمنان با نام «فرشتا» همزمان با اعیاد شعبانیه و با حضور شهروندان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش افتخار میهن ، نخستین پارک بانوان شهر سمنان با نام «فرشتا» همزمان با اعیاد شعبانیه با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمع زیادی از شهروندان در ضلع جنوبی زمین‌های ورزشی پارک سیمرغ افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

سیدعلی مرتضی‌نژاد، شهردار سمنان در آئین افتتاح پارک بانوان «فرشتا»، اظهار کرد: این نخستین پارک بانوان شهر است که با مساحت تقریبی هشت هکتار دارای زمین چمن مصنوعی و اختصاصی، پیست دوچرخه‌سواری، زمین‌های ورزشی شامل بسکتبال، والیبال، اسکیت، تنیس، بدمینتون، پینگ‌پنگ، آمفی‌تئاتر روباز، بوفه، استراحتگاه و مسیر اختصاصی پیاده‌روی در محل پارک سیمرغ است.

شایان ذکر است آئین افتتاح این پارک با برگزاری جشن بزرگ پیدای پنهان همراه با برنامه‌های متعدد و متنوع برگزار شد. حضور خواننده برتر کشور، هنرنمایی طنزپردازان، اجرای مسابقه، برپایی برنامه‌های شاد و نورافشانی از رویدادهای این جشن بزرگ بود. نخستین پارک بانوان شهر سمنان با نام «فرشتا»، جمعه، نوزدهم اسفندماه ۱۴۰۲ در ضلع جنوبی زمین‌های ورزشی پارک سیمرغ افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری