کد خبر:10898
پ

امام جمعه سنندج: حفاظت از محیط زیست وظیفه‌ای همگانی است

امام جمعه سنندج گفت: حفاظت از محیط زیست وظیفه‌ای همگانی است و باید مورد توجه آحاد جامعه قرار گیرد تا برای آیندگان این گنجینه ارزشمند حفظ شود. ماموستا فایق رستمی امروز جمعه بیست‌ونهم دی در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: هفته گذشته حدود ۹۵۰ نفر از علما و روحانیون سراسر کشور با مقام […]

امام جمعه سنندج گفت: حفاظت از محیط زیست وظیفه‌ای همگانی است و باید مورد توجه آحاد جامعه قرار گیرد تا برای آیندگان این گنجینه ارزشمند حفظ شود.

ماموستا فایق رستمی امروز جمعه بیست‌ونهم دی در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: هفته گذشته حدود ۹۵۰ نفر از علما و روحانیون سراسر کشور با مقام معظم رهبری و آیت‌الله رئیسی دیدارهایی داشتند که در این دیدارها مسائل و مطالبات بسیاری مطرح شد و سخنان رهبری و رئیس‌جمهور نیز حاوی نکات بسیار با اهمیت و قابل توجهی بود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره به خدمت و تعامل با مردم تاکید داشتند و از مسئولان خواستند که مطالبات مردم را جدی بگیرند.

امام جمعه سنندج ادامه داد: ضرورت رعایت عدالت و احقاق حقوق عامه، دیدار مسئولان با مردم برای شنیدن مسائل و مشکلات آنها، اهمیت شرکت مدیران در نماز جمعه، بررسی آخرین تحولات غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی از دیگر مواردی بود که مقام معظم رهبری در مورد آنها نکاتی را مطرح کردند.

ماموستا رستمی تصریح کرد: از جمله مهمترین نکاتی نیز که آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان به آنها اشاره کردند اهمیت تقویت مصلاهای نماز جمعه و اختصاص بخشی از درآمدهای مناطق آزاد و تجاری به خود استان‌های مرزی جهت رفع محرومیت‌های آن استان‌ها بود.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید برای رفع مسائل و مشکلات مردم تلاش کنند و خدمت به مردم به ویژه ایتام و نیازمندان را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

امام جمعه سنندج به اهمیت حفاظت از محیط زیست نیز تاکید کرد و گفت: حفاظت از محیط زیست و به صورت ویژه آب و خاکی که بر روی آن زندگی می‌کنیم امری ضروری بوده که همواره در دین مبین اسلام نیز به اهمیت این مسئله اشاره شده است.

ماموستا رستمی تاکید کرد: حفاظت از محیط زیست وظیفه‌ای همگانی است و باید مورد توجه آحاد جامعه قرار گیرد تا برای آیندگان این گنجینه ارزشمند حفظ شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری