کد خبر:11360
پ

امام جمعه سنندج: مسئولان در پرداخت مطالبات کارگران شهرداری تعجیل کنند

امام جمعه سنندج گفت: از مسئولان درخواست می‌کنیم که در پرداخت مطالبات کارگران شهرداری تعجیل کنند و توجه ویژه‌ای نسبت به این اقشار داشته باشند. ماموستا فایق رستمی امروز جمعه، بیستم بهمن در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: جشن پیروزی انقلاب اسلامی را در پیش داریم که در چنین روزی تمام ملت ایران […]

امام جمعه سنندج گفت: از مسئولان درخواست می‌کنیم که در پرداخت مطالبات کارگران شهرداری تعجیل کنند و توجه ویژه‌ای نسبت به این اقشار داشته باشند.

ماموستا فایق رستمی امروز جمعه، بیستم بهمن در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: جشن پیروزی انقلاب اسلامی را در پیش داریم که در چنین روزی تمام ملت ایران با هر زبان و رنگ و لباسی به میدان آمدند تا کاخ ظلمت را در هم بپیچند و به نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی خاتمه دهند.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ما خودشان نظامشان را تعیین کردند و با برگزاری همه‌پرسی در سال ۵۸، استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را برگزیدند.

امام جمعه شهر سنندج ادامه داد: تحریم اقتصادی نیز یکی دیگر از دسیسه‌های دشمنان علیه کشور ما بود که نشان می‌دهد دشمنان ما هیچگاه بیکار ننشسته و همواره علیه ملت ما توطئه‌افکنی و دسیسه‌پردازی کرده‌اند.

ماموستا فایق رستمی در ادامه تصریح کرد: از مسئولان درخواست می‌کنیم که در پرداخت مطالبات کارگران شهرداری تعجیل کنند و توجه ویژه‌ای نسبت به این اقشار داشته باشند.

ماموستا رستمی به گرامیداشت عید مبعث و جشن معراج پیامبر اکرم (ص) نیز پرداخت و گفت: مردم استان کردستان در تمامی خانقاه‌ها و مساجد این اعیاد را جشن گرفتند که این نشان‌دهنده مودت نسبت به پیامبر اکرم (ص) است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری