کد خبر:10689
پ

امام جمعه شهر یاسوج: دولت قبل در زمینه مسکن عملکرد مطلوبی نداشت

امام جمعه شهر یاسوج گفت: دولت قبل در زمینه مسکن عملکرد مطلوبی نداشت و اگر به این موضوع توجه می‌شد، امروز با مشکلات عدیده مواجه نبودیم. آیت‌الله حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با بیان اینکه ما مفتخر به محبت اهل بیت علیهم السلام و شیعه بودن هستیم، اظهار کرد: کسانی که […]

امام جمعه شهر یاسوج گفت: دولت قبل در زمینه مسکن عملکرد مطلوبی نداشت و اگر به این موضوع توجه می‌شد، امروز با مشکلات عدیده مواجه نبودیم.

آیت‌الله حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با بیان اینکه ما مفتخر به محبت اهل بیت علیهم السلام و شیعه بودن هستیم، اظهار کرد: کسانی که به ائمه اطهار ایمان و محبتی ندارند سرنوشت بدی دارند.

وی به فرار شاه از ایران اشاره کرد و افزود: شاه ایرانی بود، اما بیگانه با فرهنگ، تمدن و مذهب ایران بود، پدر او با کودتای آمریکایی و انگلیسی روی کار آمد که توسط استعمار و استکبار از قدرت پایین کشیده شد در مرحله بعد فرزند او دست نشانده آنها شد و کسی بود که عزت نداشت، سرافکنده بود و وابسته و عنصری دست نشانده بود.

امام جمعه شهر یاسوج گفت: نهایت فرهنگ توجه به ارزش‌های اسلامی و تقویت آن است، اما در زمان طاغوت این فرهنگ تحقیر شد و وابسته بودن به کشوری همچون آمریکا که مجبور باشی حق توحش پرداخت کنی، این موضوع نشان از نهایت ذلت و حقارت است، برخی امروز سنگ پهلوی را به سینه می‌زنند و آرزو دارند باز آمریکا بر این سرزمین مسلط شوند اما این آرزو را به گور می‌برند، آمریکا و استعمار تمام شد زیرا انقلاب اسلامی آنها را به شکست کشاند.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب، تصریح کرد: جبهه استعمار و استکبار در جنایتی بر علیه خاک سرزمین یمن حمله کردند و آنها نشان دادند در جنایات غزه شریک هستند.

حسینی خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند حمله به یمن پاسخ کوبنده‌ای خواهند داشت، این حمله اشتباه بود و شما شکست خواهید خورد، زیرا یمن رژیم صدام نیست که با حمله شکست بخورد، یمن دولت قانونی دارد و مردم پشتیبان این کشور هستند و این حضور سبب اقتدار آنها و شکست شما خواهد شد.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه مسکن ملی در شهر یاسوج، گفت: اگر دولت سابق در این راستا اقدام جدی انجام داده‌بود، امروز مسکن وضعیت مطلوب‌تری داشت و سبب رونق اشتغال، اقتصاد و سرپناه می‌شد.

خطیب جمعه یاسوج افزود: خطوط تولیدی باید رونق پیدا کند تا ظرفیت‌های مختلف آن نظیر اشتغال، ثروت و… فعال شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری