کد خبر:7765
پ

امام جمعه شیراز: بهداشت و سلامتی شهر مدیون تلاش پاکبانان است

 آیت الله دژکام امام جمعه شیراز در دیدار با پاکبانان، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: ماه مهمانی الهی دارای فضیلت های بیشماری است که باید آن را غنیمت شمرده و از لحظات ارزشمند آن بیشترین بهره ها را برد.نماینده ولی فقیه در استان فارس ضمن دعوت همه به تقوای الهی تأکید کرد: در هر […]

 آیت الله دژکام امام جمعه شیراز در دیدار با پاکبانان، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: ماه مهمانی الهی دارای فضیلت های بیشماری است که باید آن را غنیمت شمرده و از لحظات ارزشمند آن بیشترین بهره ها را برد.
نماینده ولی فقیه در استان فارس ضمن دعوت همه به تقوای الهی تأکید کرد: در هر شغل و مسئولیتی نباید از امتحان الهی غافل شویم و تقوا به انسان کمک می کند تا بتواند از امتحانات الهی سربلند بیرون آید.
 وی در ادامه از زحمات پاکبانان قدردانی کرد و عنوان کرد: پاکبانان به عنوان گروهی از تلاشگران عرصه سلامت به واقع از افتخارات جامعه هستند چرا که بهداشت و سلامتی شهر مدیون این عزیزان است و امیدواریم بتوانیم همچون بهداشت ظاهری بهداشت قلب و روح هم نگه داریم.
شایان ذکر است در این دیدار که به منظور افطار با جمعی از پاکبانان و امام جمعه شیراز در محل مصلای نماز جمعه برگزار گردید، در پایان آیت الله دژکام از همه شهروندان خواست همواره  قدردان زحمات پاکبانان باشیم و همه در حفظ بهداشت شهر تلاش و مشارکت فعالانه داشته باشیم. 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری