کد خبر:10404
پ

امام جمعه یاسوج: درساخت سازه‌ها باید به توصیه‌های نظام مهندسی توجه شود

امام جمعه یاسوج گفت: در ساخت سازه‌ها توسط مردم و حاکمیت باید به توصیه‌های نظام مهندسی توجه شود. بسیاری از بلاها و حوادث محصول گناهان و طغیان ما است و اگر انسان از گناه و آلودگی بپرهیزد، این بلاها کاهش پیدا می‌کند. به گزار ش افتخار میهن به نقل از نمایندگی ایمنا در کهگیلویه و […]

امام جمعه یاسوج گفت: در ساخت سازه‌ها توسط مردم و حاکمیت باید به توصیه‌های نظام مهندسی توجه شود. بسیاری از بلاها و حوادث محصول گناهان و طغیان ما است و اگر انسان از گناه و آلودگی بپرهیزد، این بلاها کاهش پیدا می‌کند.

به گزار ش افتخار میهن به نقل از نمایندگی ایمنا در کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سیدنصیر حسینی ظهر امروز جمعه، یکم دی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج اظهار کرد: اگر انسان به دنبال مقصد و مقصود و بهشت است، همه موارد در تقوا است و هرکجا مشکل بود مربوط به بی‌تقوایی است و اینجا است که خداوند متعال می‌فرماید «اگر اهل تقوا باشند از زمین و آسمان برای آنها برکت و نعمت می‌بارد.»

وی ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) افزود: تولد این پیامبر یکی از معجزات الهی است که با بشارت فرشته الهی متولد شد، در آن زمان جاهلیت، مردم معجزه الهی و آیات خداوند را درک نکردند.

امام جمعه یاسوج گفت: برخی از مدعیان پیروان حضرت مسیح دچار فحشاء و انحراف و تحریف شدند که آن حضرت از اعمال آن‌ها اعلام بیزاری کرد.

حسینی به روز ایمنی اشاره کرد و گفت: در ساخت سازه‌ها توسط مردم و حاکمیت باید به توصیه‌های نظام مهندسی توجه شود. بسیاری از بلاها و حوادث محصول گناهان و طغیان ما است و اگر انسان از گناه و آلودگی بپرهیزد، این بلاها کاهش پیدا می‌کند. 

وی به سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) اشاره کرد و گفت: در کشور ما نیز مادرانی همانند حضرت ام‌البنین (س) وجود دارند که سرمایه و جگرگوشه‌های خود را در دفاع مقدس برای امنیت و عزت کشور فدا کردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری