کد خبر:10926
پ

بازار «قلعه‌محمود» کرمان راه‌اندازی می‌شود

در گروه کاری گردشگری استان کرمان، پیرامون راه‌اندازی بازار «قلعه‌محمود» و اتمام کار مرمت باغ سالار کلانتر تصمیم‌گیری شد. سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی در گروه کاری گردشگری استان کرمان با اشاره به تهیه طرح جامع ویژه بافت تاریخی شهر کرمان اظهار کرد: پس از بررسی لازم و نشست مشترک ادارات کل میراث فرهنگی، راه و شهرسازی […]

در گروه کاری گردشگری استان کرمان، پیرامون راه‌اندازی بازار «قلعه‌محمود» و اتمام کار مرمت باغ سالار کلانتر تصمیم‌گیری شد.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی در گروه کاری گردشگری استان کرمان با اشاره به تهیه طرح جامع ویژه بافت تاریخی شهر کرمان اظهار کرد: پس از بررسی لازم و نشست مشترک ادارات کل میراث فرهنگی، راه و شهرسازی و شهرداری کرمان در این رابطه تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی افزود: این مهم قطعاً باید در راستای احیای فضای تاریخی و رضایت‌مندی مردم صورت پذیرد.

معاون عمرانی استاندار کرمان در ادامه به لزوم بازسازی و مرمت آثار تاریخی توسط دستگاه‌های متولی تاکید کرد و ادامه داد: بسته توافقی با مشارکت میراث فرهنگی و اوقاف به نحوی که احیای بناهای تاریخی میسر شود، تهیه خواهد شد.

در این جلسه مصوب شد در راستای ایجاد بازار صنایع دستی که نقش بسزایی در راستای ایجاد کسب و کارهای وابسته به گردشگری خواهد داشت، راه‌اندازی بازار «قلعه‌محمود» توسط میراث فرهنگی و اوقاف در دستور کار قرار گیرد.

از دیگر مصوبات جلسه اتمام کار مرمت باغ سالار کلانتر با مشارکت میراث فرهنگی، شهرداری و موقوفه و کمک اعتباری استان توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری