کد خبر:10609
پ

باند گلفروشان چهارراه‌های یزد شناسایی شد

مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد گفت: گل‌فروشان چهارراه‌های یزد به صورت سازماندهی شده و در قالب یک باند فعالیت می‌کردند که در راستای رفع مزاحمت آن‌ها در تقاطع‌ها، سرشاخه باند آن‌ها دستگیر شد. ابوالقاسم ابوالحسنی اظهار کرد: با گلایه و شکایت شهروندان در مورد مزاحمت گل‌فروشان تقاطع‌های یزد، یکی از سرشاخه‌های […]

مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد گفت: گل‌فروشان چهارراه‌های یزد به صورت سازماندهی شده و در قالب یک باند فعالیت می‌کردند که در راستای رفع مزاحمت آن‌ها در تقاطع‌ها، سرشاخه باند آن‌ها دستگیر شد.

ابوالقاسم ابوالحسنی اظهار کرد: با گلایه و شکایت شهروندان در مورد مزاحمت گل‌فروشان تقاطع‌های یزد، یکی از سرشاخه‌های اصلی باند گل فروشی و مزاحمت تقاطع‌های سطح شهر با همکاری نیروی انتظامی و دستور مقام قضائی بازداشت شد.

وی افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات چند ماهه نیروهای پیشگیری و رفع تخلفات شهری یزد همچنین رصد فعالیت روزانه گل‌فروشان تقاطع‌های شهر یزد، سرشاخه این باند شناسایی شد و بیش از ۲۰ دستگاه کارتخوان با دستور مقام قضائی جمع‌آوری و برای بررسی به نیروی انتظامی تحویل داده شد.

مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد عنوان کرد: همچنین با اخذ حکم توقیف خودروی پخش گل، مشخص شد که همه گل‌فروشان فعال در تقاطع‌های یزد از اهالی روستایی خارج از محدوده استان هستند و حتی نام خانوادگی و پسوند همه آن‌ها نیز یکسان است.

ابوالحسنی بیان کرد: پس از بررسی‌های انجام شده در نهایت به دو سرشاخه اصلی رسیدیم که گل و دستگاه کارتخوان را برای فروش در اختیار گل فروشان قرار می‌دادند و برای آن‌ها محافظ می‌گذاشتند تا آن‌ها را از حضور مأموران شهرداری مطلع کنند.

وی ادامه داد: یکی از این سرشاخه‌ها با همت بازرسان اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری و همکاری عوامل انتظامی از چهارراه سیدحسن نصرالله جمع‌آوری و با دستور مقام قضائی بازداشت شد.

ابوالحسنی افزود: روزانه گزارش‌های بسیاری از شهروندان به شهرداری مبنی بر مزاحمت این افراد در تقاطع‌ها اعلام می‌شود که بازرسان این اداره تا حد توان از کار آن‌ها جلوگیری و قانون را در مورد آن‌ها اعمال می‌کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری