کد خبر:7627
پ

با حضور رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ، چهلمین مجمع عمومی سالیانه اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور برگزار شد

چهلمین مجمع عمومی سالیانه اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور چهاردهم اسفندماه با حضور دکتر مهدی سلیمی رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در تهران برگزار شد. به گزارش افتخار میهن به نقل از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مهدی سلیمی در این مجمع با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای رفع موانع پیش روی اجرای […]

چهلمین مجمع عمومی سالیانه اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور چهاردهم اسفندماه با حضور دکتر مهدی سلیمی رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در تهران برگزار شد.

به گزارش افتخار میهن به نقل از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مهدی سلیمی در این مجمع با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای رفع موانع پیش روی اجرای ماده (۱۲) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور از سوی وزارت کشور تصریح کرد: امیدواریم با اجرای صحیح بهینه سازی مصرف سوخت، اقدامات موثری در زمینه نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهری برداشته شود.
رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به پیگیری‌های مستمر وزیر کشور در خصوص توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری، افزود: با توجه به اهمیت توسعه حمل و نقل عمومی شهری در جابه جایی آسان مردم بویژه در شهرهای بزرگ و کلانشهرها، به منظور فراهم آوردن رفاه شهروندان، بطور جدی پیگیر بهره‌گیری از تمامی ظرفیتهای قانونی موجود برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری در همکاری و همفکری مستمر با تمامی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌ها، مجلس شورای اسلامی، شهرداری‌ها، بانک ها و بخش خصوصی می باشیم.
سلیمی اضافه کرد: بهره گیری از خودروها و موتورسیکلت‌های برقی در برنامه های اصلی ما قرار دارد و پی‌گیر بکارگیری آنها در ناوگان حمل و نقل عمومی شهری از جمله در حوزه تاکسیرانی در دستور کار است.
وی با قدردانی از زحمات مدیران عامل سازمان های تاکسیرانی شهرداریها طی سال ۱۴۰۱تصریح کرد: انتظار می‌رود اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در سال آینده ضمن راهبری موضوعات مرتبط با این حوزه، زمینه انجام اقدامات و برنامه های جدید و نوآورانه را فراهم نماید.
در این مجمع عمومی همچنین سامانه جامع ناوگان تاکسیرانی با هدف ارتقای ارتباط اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با سازمان‌ها و واحدهای تاکسیرانی شهرداری‌ها و فراهم نمودن امکان گزارشگری و رصد آمار و اطلاعات این حوزه با حضور دکتر سلیمی رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری