کد خبر:9019
پ

برگزاری آزمون آمادگی جسمانی نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی ارومیه

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه از برگزاری آزمون آمادگی جسمانی نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی ارومیه خبر داد. علی اکبر مقیمی با توجه به ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی و ارزیابی در حوزه آتش‌نشانی اظهار کرد: دوره fcc و آزمون آمادگی جسمانی نیروهای عملیاتی زیر ۴۵ ساله آتش‌نشانی شهرداری ارومیه با حضور ۱۶۷ نفر از […]

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه از برگزاری آزمون آمادگی جسمانی نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی ارومیه خبر داد.

علی اکبر مقیمی با توجه به ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی و ارزیابی در حوزه آتش‌نشانی اظهار کرد: دوره fcc و آزمون آمادگی جسمانی نیروهای عملیاتی زیر ۴۵ ساله آتش‌نشانی شهرداری ارومیه با حضور ۱۶۷ نفر از آتش‌نشانان برگزار شد.

وی افزود: این دوره و آزمون با همکاری مرکز آموزش و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در سازمان آتش نشانی برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه هدف از این آزمون را به چالش کشیدن توان عملیاتی و ارتقای آمادگی واکنش سریع عملیاتی آتش‌نشانان در شرایط اضطراری عنوان کرد.

مقیمی گفت: این آزمون مشتمل بر آیتم‌هایی همچون حمل شیلنگ آتش‌نشانی به طبقه چهارم به‌صورت دسته‌ای و با طناب و انجام عملیات آتش‌نشانی، جابه‌جایی و ضربه‌زدن به لاستیک خودرو به وسیله پتک به طول دو متر، عبور از موانع مارپیچ جهت برداشت نازل و زدن اهداف تعیین شده و حمل لاستیک خودرو به طول پنج متر بود که پرسنل شرکت‌کننده به صورت تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: انجام این آزمون‌ها ارتباط مستقیمی با حفظ جان و سلامتی پرسنل آتش‌نشانی و شهروندان و موفقیت در عملیات‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری