کد خبر:9220
پ

برگزاری جشنواره ملی نان از یازدهم تا چهاردهم مهر ماه در کرمان

جشنواره ملی نان از یازدهم تا چهاردهم مهرماه به منظور فرهنگ‌سازی برای استفاده از نان سالم و کامل با حضور میهمانانی از سراسر کشور برگزار خواهد شد. محمود بابایی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر گفت: این جشنواره با هدف معرفی نان های سرزمینی و احیا نان کامل با حضور بیش از ۲۱ استان […]

جشنواره ملی نان از یازدهم تا چهاردهم مهرماه به منظور فرهنگ‌سازی برای استفاده از نان سالم و کامل با حضور میهمانانی از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

محمود بابایی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر گفت: این جشنواره با هدف معرفی نان های سرزمینی و احیا نان کامل با حضور بیش از ۲۱ استان کشور از ۱۱ تا ۱۴ مهر برگزار می شود.

وی با اشاره به تصویب نامگذاری محلی به نام “نان و نانوا” در شورای اسلامی شهر گفت: در ضلع شمالی خیابان منتهی به پارک ابتدای ترمینال قدیم قرار است تنورهایی تعبیه شود تا دانش‌آموزان در طول سال بتوانند از این محل بازدید و پخت نان را تجربه کنند.

محمدامین شمسی رئیس کمیسیون گردشگری و میراث فرهنگی شورای شهر کرمان نیز گفت: جشنواره ملی نان با حضور اقوام مختلف کشور و با لباس محلی ، موسیقی و آئین های متنوع فضایی دلنشین را در شهر حاکم می کند.

شایان ذکر است در این جشنواره از مقام شهدای والامقام نانوا تجلیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری