کد خبر:2616
پ

برگزاری دوره تربیت مربی در خانه‌های شهروندی ساری

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری گفت: دوره تخصصی و حرفه‌ای تربیت مربی در خانه‌های شهروندی ساری برگزار می‌شود. به گزارش افتخار میهن، احسان مرادی‌فر در نشست نیازسنجی و برنامه‌ریزی آموزشی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: سازمان فرهنگی شهرداری ساری در نظر دارد کلاس‌هایی را با همکاری و تعامل سازمان فنی و […]

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری گفت: دوره تخصصی و حرفه‌ای تربیت مربی در خانه‌های شهروندی ساری برگزار می‌شود.

به گزارش افتخار میهن، احسان مرادی‌فر در نشست نیازسنجی و برنامه‌ریزی آموزشی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: سازمان فرهنگی شهرداری ساری در نظر دارد کلاس‌هایی را با همکاری و تعامل سازمان فنی و حرفه‌ای به صورت تخصصی و با رویکرد آموزش حرفه‌ای و تربیت مربی برای مهارت‌های گوناگون برگزار کند.

وی با بیان اینکه برگزاری این کلاس‌ها فرصت خوبی برای مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال است، افزود: این مراکز نقش مؤثری بر ارتقای سطح دانش و فرهنگ خانواده‌هایی دارد که به دلیل نداشتن سواد و مهارت‌های اساسی در زندگی دچار مشکلات و کاستی‌هایی شده‌اند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری خاطرنشان کرد: اهتمام به مهارت‌آموزی و توسعه آموزش فنی و حرفه‌ای یکی از مناسب‌ترین راهکارها برای توسعه شهر است که می‌تواند نقش به‌سزایی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داشته باشد.

مرادی‌فر با بیان اینکه مشترکان فعال و تلاشگر برای آموزش‌های تخصصی و مربی‌گری حمایت می‌شوند، گفت: آموزش‌های مهارتی و تخصصی با استفاده از مربیان مجرب سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

وی افزود: برای آن دسته از افرادی که با آزمون مجازی به صورت آنلاین آشنایی ندارند، آزمون جامع مکتوب برگزار می‌شود.

شبنم شیرازی میگون ۱۴۰۱/۳/۱۰

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری