کد خبر:10337
پ

بزرگ‌ترین بازارچه صنایع‌دستی شمال کشور در آق قلا افتتاح شد

بزرگ‌ترین بازارچه صنایع‌دستی شمال کشور با حضور ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی در گلستان افتتاح شد. هم‌زمان با سفر هیئت دولت به استان گلستان و با حضور سیدعزت الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از مقامات و مسئولان بزرگ‌ترین بازارچه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شمال کشور در آق‌قلا افتتاح شد. بر اساس این گزارش […]

بزرگ‌ترین بازارچه صنایع‌دستی شمال کشور با حضور ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی در گلستان افتتاح شد.

هم‌زمان با سفر هیئت دولت به استان گلستان و با حضور سیدعزت الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از مقامات و مسئولان بزرگ‌ترین بازارچه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شمال کشور در آق‌قلا افتتاح شد.

بر اساس این گزارش در سال مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بالغ‌بر ۲۱۰ میلیارد ریال به این پروژه که به‌عنوان بزرگ‌ترین بازارچه دائمی فروش محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در شمال کشور محسوب می‌شود، تخصیص یافت.

ساختمان بازارچه دائمی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی آق‌قلا در عرصه‌ای به مساحت ۳۷۰۰ مترمربع و در زیربنایی حدود ۲۳۰۰ مترمربع در ۲ طبقه طراحی‌شده است. این پروژه شامل بازارچه و ۵۷ غرفه فروش محصولات صنایع‌دستی شهرستان و استان، موزه و بخش اداری با پیش‌بینی اشتغال‌زایی برای ۷۲ نفر است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری