کد خبر:5371
پ

بزودی ۷۷ دستگاه اتوبوس و مینی بوس خریداری شده به ناوگان حمل و نقل عمومی زنجان خواهد پیوست.

بزودی ۷۷ دستگاه اتوبوس و مینی بوس خریداری شده به ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد پیوست.شهردار زنجان: طی دو مرحله ۴۱ اتوبوس و ۳۶ مینی‌بوس خریداری شده و بزودی به ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد پیوست.دکتر علیرضا فیروزفر شهردار زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: پروژه سبزه‌میدان وضعیت […]

بزودی ۷۷ دستگاه اتوبوس و مینی بوس خریداری شده به ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد پیوست.
شهردار زنجان: طی دو مرحله ۴۱ اتوبوس و ۳۶ مینی‌بوس خریداری شده و بزودی به ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد پیوست.
دکتر علیرضا فیروزفر شهردار زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: پروژه سبزه‌میدان وضعیت خوبی را طی می‌کند و مشکلات مربوط به پیمانکاران و قرارداها حل شده است.
شهردار زنجان گفت: در تمامی جبهه های کاری پروژه، در حال فعالیت است و عملیات عمرانی فاز جنوبی در حال اتمام است.
وی با اشاره به اینکه مناقصه مبلمان در اولین مرحله برنده نداشت و اقدامات مربوط به فضای سبز نیز در حال انجام است،،گفت: اگر این دو مورد حل شود، زمان نهایی افتتاح سبزه میدان اعلام می‌شود.
شهردار زنجان با ارائه گزارشی از وضعیت خیابان‌های معابر شهر زنجان بیان کرد: با توجه به لغزندگی شهرداری به دنبال اخذ مجوز از مراجع امنیتی برای شروع پروژه است. پیاده رو خیابان‌ سعدی در فصل زمستان، تعویض آنها با پیور انجام خواهد شد.
وی به کف سازی بازار بزرگ زنجان نیز اشاره کرد و افزود: تا چند روز آینده کف سازی انجام شده بازار شست‌وشو شده و کار تقریباً به اتمام خواهد رسید . در رابطه با معابر اطراف سبزه میدان نیز طرح‌های کف‌سازی انجام می‌شود.
شهردار زنجان با اشاره به اینکه مشکل بزرگ در شهر زنجان مربوط به آب‌گرفتگی معابر در فصل بارندگی وجود دارد، گفت: متاسفانه در طراحی معابر به برخی نکات توجه نشده و در ایام بارندگی با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شویم که برای ساماندهی وضعیت نیاز به مطالعات جامع داریم که سعی خواهیم کرد کار را امسال در بخش‌های حادتر آغاز کرده و به مرور شبکه هدایت آب های سطحی شهررا اصلاح کنیم.
دکتر فیروزفر همچنین به موضوع آسفالت‌ریزی معابر زنجان اشاره کرد و افزود: امسال کار بزرگی با کیفیت و دقت انجام شد و با توجه به رعایت اصول استاندارد تا در سال‌های آینده با مشکلاتی همچون کیفیت پایین زیرسازی و تخریب زود هنگام آسفالت مواجه نخواهیم شد. البته ترمیم آسفالت معابر فرعی در حفاری های به جا مانده از سالهای گذشته نیز در حال انجام است که انتظار داریم بخش عمده کار امسال به اتمام برسد.
با اشاره به اقدامات انجام شده شهرداری در حوزه فضای سبز  گفت: در این بخش گام‌های نخست برای مکانیزه کردن آبیاری فضای سبز شهر برداشته شده و کار به مرور انجام خواهد شد. همچنین در ۱۰ نقطه شهر اقدام به احداث پارک نموده ایم.
وی ادامه داد: در بخش تجهیزات مدیریت بحران نیز امسال ۱۱ میلیارد تومان تجهیزات خریداری شده و با توجه به بهره گرفتن از این امکانات در مراسم اربعین باید عنوان کرد امکانات بسیاری خوبی تهیه شده که در مواقع بحرانی می‌تواند به کمک شهر بیاید. در بخش خرید اتوبوس‌های جدید نیز کارهای بسیار خوبی انجام شده که طی دو مرحله ۴۱ اتوبوس و ۳۶ مینی‌بوس خریداری شده و بزودی به ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد پیوست.
شهردار زنجان به آماده‌سازی تفرجگاه چهار فصل در محل پارک ملت و همچنین پروژه گذر اجتماعی اشاره و خاطرنشان کرد: سعی می شود تا شب یلدا این محل آماده و به بهره‌برداری برسد.
وی افزود: با خرید تجهیزات و ماشین آلات ویژه امسال برنانمه عملیات زمستانی و برف روبی شهرداری زنجان متفاوت از سالهای قبل خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری