کد خبر:9156
پ

بسته پیشنهادی مدیریت شهری اراک به سرمایه گذاران فعال در حوزه عمران در شهر تبریز

نشست مشترک قاسمی سرپرست شهرداری اراک ، خسروانی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ، مهاجرانی رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی اراک و جمعی از مدیران شهرداری اراک با سرمایه گذاران فعال در حوزه عمرانی در کلانشهر تبریز برگزار شد. سید فرامرز مهاجرانی رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری اراک گفت: […]

نشست مشترک قاسمی سرپرست شهرداری اراک ، خسروانی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ، مهاجرانی رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی اراک و جمعی از مدیران شهرداری اراک با سرمایه گذاران فعال در حوزه عمرانی در کلانشهر تبریز برگزار شد.

سید فرامرز مهاجرانی رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری اراک گفت: در این جلسه بسته های سرمایه گذاری شهرداری اراک در بخش عمران و توسعه شهری به سرمایه گذاران ارایه و پیرامون موارد مورد نظر، بحث و تبادل نظر شد.

مهاجرانی در ادامه افزود:با عنایت به لزوم توسعه شهر اراک و تاکید شورای اسلامی بر این امر، سازمان سرمایه گذاری شهرداری اراک برگزاری جلسه با سرمایه گذاران عمده از شهرهای مختلف را در دستور کار قرار داده است که اولین جلسه آن با سرمایه گذاران شهر تبریز بود.

وی تاکید کرد:امیدواریم با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بتوان از پتانسیل های بالقوه برای به معنیت درآوردن پروژه های شهری اراک استفاده نمود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری