کد خبر:11377
پ

بهره‌برداری از موزه مردم‌شناسی روستای «حسن رباط»

موزه مردم شناسی روستای «حسن رباط» از توابع شهرستان میمه با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. سیدمحمدرضا کاظمی‌طبا، فرماندار شاهین‌شهر و میمه در آئین بهره‌برداری از موزه مردم شناسی «حسن رباط» ضمن تبریک چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: اجرای سریع پروژه‌های عمرانی و گردشگری در روستای حسن رباط نشان دهنده […]

موزه مردم شناسی روستای «حسن رباط» از توابع شهرستان میمه با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

سیدمحمدرضا کاظمی‌طبا، فرماندار شاهین‌شهر و میمه در آئین بهره‌برداری از موزه مردم شناسی «حسن رباط» ضمن تبریک چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: اجرای سریع پروژه‌های عمرانی و گردشگری در روستای حسن رباط نشان دهنده پیگیری مستمر برای ارائه خدمات در روستا است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری منطقه میمه افزود: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری، تاریخی، طبیعی و صنعتی میمه، لازم است بسته‌های پیشنهادی برای جذب گردشگر در منطقه تدوین شود.

فرماندار شاهین شهر و میمه ادامه داد: دهیاران روستاهای حسن رباط، موته، لوشاب و مدیریت شهری لایبید برنامه‌ریزی مناسبی انجام دهند تا گردشگران حداقل به مدت سه روز در منطقه اقامت داشته باشند.

کاظمی‌طبا تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال، روشنایی تفرجگاه و پارک کوهستان به طول ۲ هزار و ۲۰۰ متر به بهره‌برداری رسید.

شایان ذکر است احیای حمام تاریخی دوره صفویه روستای حسن رباط با کاربری موزه از سال ۱۳۹۷ به همت تیم فعال در حوزه آثار تاریخی و گردشگری دشت بستان عملیات خاکبرداری آن آغاز و در نهایت به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای حسن رباط با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال به اتمام رسید و به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری