کد خبر:9287
پ

تبدیل مشهد به محل رفت و آمد نخبگان جهان

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مشهد به مکانی برای رفت و آمد نخبگان از سرتاسر جهان تبدیل شود. مهدی ناصحی در خصوص رویکرد جشنواره بین المللی خورشید اظهار کرد: یکی از مهمترین چالش های جمهوری اسلامی در حوزه رسانه در سطح بین المللی موضوع زنان است. دشمنان و رسانه‌های معاند هجوم زیادی به جایگاه […]

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مشهد به مکانی برای رفت و آمد نخبگان از سرتاسر جهان تبدیل شود.

مهدی ناصحی در خصوص رویکرد جشنواره بین المللی خورشید اظهار کرد: یکی از مهمترین چالش های جمهوری اسلامی در حوزه رسانه در سطح بین المللی موضوع زنان است. دشمنان و رسانه‌های معاند هجوم زیادی به جایگاه زنان ایرانی کرده‌اند و تبلیغات زیادی برای تضعیف جایگاه زنان ایران داشته‌اند و نوع اخباری که از ایران منتشر می‌شود اخبار سیاه و اخبار غیرقابل استناد است.
وی افزود: در همین راستا تصمیم گرفته شد مدیریت شهری مشهد با مشارکت معاونت زنان ریاست جمهوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اولین جشنواره بانوان خبرنگار با شرکت بیش از ۴٠ کشور و بیش از ٨٠ نفر از خبرنگاران خارجی در مشهد برگزار نماید.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به رویکرد این جشنواره، ادامه داد: رویکرد ما نشان دادن جایگاه و چهره واقعی از وضعیت زندگی بانوان ارزشمند مشهد مقدس و ایران اسلامی به دنیا است. این ظرفیت مهمی برای شهر مشهد است تا شعار دوره ششم مدیریت شهری یعنی «مشهد‌الرضا جهان شهر کرامت و برکت» تحقق یابد.
وی گفت: باید مشهد به مکانی برای رفت و آمد نخبگان از سرتاسر جهان تبدیل شود.
شایان ذکر است نخستین جشنواره بین المللی رسانه‌ای خورشید با شعار «زنان روشنگری می کنند» در مشهد مقدس برگزار می‌شود، و امید می رود در پایان جشنواره، شبکه‌ای بسیار قدرتمند از زنان آگاه نسبت به وضعیت زندگی بانوان در شهر مشهد و ایران ایجاد گردد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری