کد خبر:1984
پ

تدوین طرح جامع گردشگری خوانسار

شهردار خوانسار با اشاره به حضور ۶۰هزار گردشگر و مسافر در چهار روز تعطیلات عید فطر سالجاری در خوانسار، گفت: طرح جامع گردشگری خوانسار تدوین می‌شود. به گزارش افتخار میهن، مهدی احمدی در گفت‌وگو با ایمنا ضمن اشاره به حضور بیش از ۶۰ هزار گردشگر در تعطیلات عید فطر اظهار کرد: قبل از تعطیلات عید […]

شهردار خوانسار با اشاره به حضور ۶۰هزار گردشگر و مسافر در چهار روز تعطیلات عید فطر سالجاری در خوانسار، گفت: طرح جامع گردشگری خوانسار تدوین می‌شود.

به گزارش افتخار میهن، مهدی احمدی در گفت‌وگو با ایمنا ضمن اشاره به حضور بیش از ۶۰ هزار گردشگر در تعطیلات عید فطر اظهار کرد: قبل از تعطیلات عید سعید فطر شهرداری خوانسار برای حضور گردشگران و مسافران اقدامات لازم را انجام داده بود.

وی افزود: شهرداری در طول این مدت برای اسکان مسافران در پارک‌های عسل و سرچشمه و سالن‌های ورزشی اهتمام ویژه داشته و با اداره ورزش و جوانان همکاری داشته است.

شهردار خوانسار خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به منظور پیشگیری از خطرات احتمالی به صورت مستمر از محل‌های نصب چادر مسافران بازرسی داشتند.

احمدی تاکید کرد: با توجه به گردش‌پذیربودن شهر خوانسار و وجود زیرساخت‌های متناسب شهری، تدوین طرح جامع گردشگری در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

شبنم شیرازی میگون ۱۴۰۱/۲/۲۰

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری