کد خبر:2269
پ

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد : ترویج فرهنگ جمع‌آوری و جلوگیری از ریختن زباله در طبیعت

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: ترویج و آموزش فرهنگ جمع‌آوری و جلوگیری از ریختن زباله در طبیعت و محیط‌زیست، امری ضروری است. سیدرضا هاشمی اظهار کرد: دانش‌آموزان مدرسه میعاد شهرکرد بصودت نمادین با حضور در پارک بانوان، نسبت‌به جمع‌آوری زباله‌های پارک اقدام کردند. وی افزود: این برنامه با هدف ترویج و […]

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: ترویج و آموزش فرهنگ جمع‌آوری و جلوگیری از ریختن زباله در طبیعت و محیط‌زیست، امری ضروری است.

سیدرضا هاشمی اظهار کرد: دانش‌آموزان مدرسه میعاد شهرکرد بصودت نمادین با حضور در پارک بانوان، نسبت‌به جمع‌آوری زباله‌های پارک اقدام کردند.

وی افزود: این برنامه با هدف ترویج و آموزش فرهنگ جمع‌آوری و جلوگیری از ریختن زباله در طبیعت و محیط‌زیست به‌ویژه در بین دانش‌آموزان و مشاهده نزدیک آن‌ها از وضعیت تأسف‌بار و مناظر نازیبا ناشی از بی‌توجهی مردم به طبیعت و بی‌مسئولیتی انسان‌ها نسبت به جمع‌آوری زباله‌های شخصی در هنگام تفریح و تفرج در طبیعت برگزار شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ضمن تقدیر از مدیران، معاونان و معلمان مدارس در خصوص تربیت و ترغیب دانش‌آموزان به فعالیت‌های زیست‌محیطی و دوستی با طبیعت، گفت: امیدواریم این فرهنگ به صورت پایه در تمام مدارس شهر نهادینه شود تا در آینده نزدیک، هر شهروند یک محیط‌بان باشد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری