کد خبر:6468
پ

تفاهم‌نامه همکاری شهرداری سنندج و طرح ملی تلاوت قرآن کریم

شهردار سنندج گفت: شهرداری و طرح ملی تلاوت قرآن کریم در راستای ترویج فرهنگ قرآن‌آموزی، تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کنند. سیدانور رشیدی با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم، اظهار کرد: شهرداری سنندج از هر طرحی که بتواند شاخص‌های قرآنی این شهر را ارتقا دهد، حمایت می‌کند. وی افزود: رویکرد طرح ملی […]

شهردار سنندج گفت: شهرداری و طرح ملی تلاوت قرآن کریم در راستای ترویج فرهنگ قرآن‌آموزی، تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کنند.

سیدانور رشیدی با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم، اظهار کرد: شهرداری سنندج از هر طرحی که بتواند شاخص‌های قرآنی این شهر را ارتقا دهد، حمایت می‌کند.

وی افزود: رویکرد طرح ملی تلاوت قرآن کریم جوانان است و آماده هستیم با همکاری معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری زمینه حضور آنها در برنامه‌های قرآن‌آموزی فراهم شود.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: رویکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری حمایت از فعالیت‌های قرآنی است، به نحوی که فضای لازم برای ترویج این امر مهم در سطح شهر فراهم شود.

رشیدی ادامه داد: در خصوص توسعه فرهنگ قرآنی، آیات و روایات فراوانی وجود دارد که می‌توان از آنها به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

در ادامه سرکوت نجفی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج تصریح کرد: شهرداری آماده است در همه سطوح به ویژه قرائت قرآن کریم در بخش نوجوانان و جوانان زمینه را برای شناسایی و کشف استعدادهای نهفته قرآنی فراهم کند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم شهر سنندج به شهر بی‌نظیری از نظر فعالیت‌های قرآنی تبدیل شود، تاکید کرد: رویکرد معاونت فرهنگی شهرداری سنندج فراهم کردن زمینه نشاط معنوی در محلات شهری است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج تاکید کرد: یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا (ع)» با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و طرح ملی تلاوت و ابتکار مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

نجفی گفت: کشف و شناسایی نوجوانان مستعد قرآنی و ارتقای سطح علمی و عملی آنها، رشد و شکوفایی قرآن‌آموزان نوجوان، بهره‌گیری از روش‌های نوین آموزش قرآن کریم، آموزش کامل رشته‌های صوت و لحن، قرائت، حفظ، وقف و مفاهیم و آموزش اجرای تلاوت‌های اثرگذار و معناگرا از اهداف این طرح است.

وی افزود: این طرح در سه سطح مقدماتی، پیشرفته و عالی هرکدام به مدت دو سال اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری