کد خبر:11089
پ

تقویت فعالیت‌های شهرداری قم در حوزه آسیب‌های اجتماعی

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به انجام اقداماتی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در بوستان‌های سطح شهر گفت: این کار با محوریت بوستان‌های بزرگ آغاز شده است و توسعه خواهد یافت. حجت‌الاسلام سیداحمد طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه رشد خوبی طی سال جاری در حوزه مسائل اجتماعی در بوستان‌ها وجود داشته […]

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به انجام اقداماتی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در بوستان‌های سطح شهر گفت: این کار با محوریت بوستان‌های بزرگ آغاز شده است و توسعه خواهد یافت.

حجت‌الاسلام سیداحمد طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه رشد خوبی طی سال جاری در حوزه مسائل اجتماعی در بوستان‌ها وجود داشته است، اظهار کرد: تبلیغات لازم برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و اجرای برنامه‌های اجتماعی در بوستان‌های هدف با هماهنگی قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی انجام شد.

وی با بیان اینکه مشاوره‌های خانواده در مراکز خانواده سازمان انجام می‌شود، افزود: جشن‌های ازدواج و جوانی جمعیت نیز از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: برای مقابله با اعتیاد اقدامات لازم انجام و با انجمن NA تعامل خوبی برقرار شد، همچنین در زمینه طلاق مرکز ملاقات فرزندان در خیابان آذر و نیروگاه فعال می‌شود.

طباطبایی‌نژاد اضافه کرد: مشارکت کنشگران اجتماعی در سرای محله انجام شد و در بوستان شیرازی واقع در خیابان انصار بحث کارآفرینی و در پردیسان مهارت‌های زندگی را فعال کردیم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی برپا شده است، تصریح کرد: نشاط شهروندی در قالب برگزاری جشن در بوستان‌ها انجام و در حوزه حجاب و عفاف نیز بزرگ‌ترین اجتماع حجاب در بوستان علوی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری