کد خبر:4321
پ

تلاش شهرداری مراغه برای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل

شهردار مراغه گفت: بازسازی اتوبوس‌های فرسوده و اقدام برای نوسازی آن‌ها ازجمله اقدامات شاخص حوزه حمل‌ونقل شهرداری طی یک سال اخیر بوده است. محمد مقتومی با تاکید بر گستردگی بخش حمل‌ونقل عمومی اظهار کرد: راه‌اندازی خطوط برون‌مرزی، ساماندهی اتوبوس‌های برون‌شهری و بهسازی جایگاه‌های سوخت CNG، بازسازی اتوبوس‌های فرسوده و اقدام برای نوسازی آن‌ها ازجمله اقدامات شاخص حوزه […]

شهردار مراغه گفت: بازسازی اتوبوس‌های فرسوده و اقدام برای نوسازی آن‌ها ازجمله اقدامات شاخص حوزه حمل‌ونقل شهرداری طی یک سال اخیر بوده است.

محمد مقتومی با تاکید بر گستردگی بخش حمل‌ونقل عمومی اظهار کرد: راه‌اندازی خطوط برون‌مرزی، ساماندهی اتوبوس‌های برون‌شهری و بهسازی جایگاه‌های سوخت CNG، بازسازی اتوبوس‌های فرسوده و اقدام برای نوسازی آن‌ها ازجمله اقدامات شاخص حوزه حمل‌ونقل شهرداری در یک سال اخیر بوده است.

وی افزود: شهرداری در راستای توسعه بخش حمل‌ونقل باید به بخش خصوصی و فعالیت‌های آن توجه و از ظرفیت آن‌ها استفاده کند.

شهردار مراغه با بیان اینکه سازمان حمل‌ونقل باید چابک‌سازی و حداکثر کارایی را داشته باشد، خاطرنشان کرد: الکترونیکی کردن ساختار سازمان‌های شهرداری در حال انجام است و توجه به اجرای طرح‌های شهر و ترافیک هوشمند، روان‌سازی ترافیک، حل مشکلات و گره‌های ترافیکی و تدوین برنامه مشخص در حوزه حمل‌ونقل و ناوگان درون شهری اهمیت زیادی دارد.

شایان ذکر است مراغه دومین شهر بزرگ استان آذربایجان‌شرقی و مرکز شهرستان مراغه است. این شهر در جنوب‌غربی استان آذربایجان‌شرقی، شرق دریاچه ارومیه و دامنه جنوبی کوه سهند قرار گرفته است و از شمال به شهرستان تبریز، از شرق به شهرستان هشترود، از جنوب به شهرستان باروق و از غرب به شهرستان بناب دریاچه ارومیه محدود می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری