کد خبر:11181
پ

تله‌کابین کرمان دوازدهم بهمن به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار کرمان گفت: تله‌کابین میثاق ملل کرمان همزمان با اولین روز از دهه فجر در مجموعه پردیسان قائم به بهره‌برداری می‌رسد. محسن تویسرکانی امروز چهارشنبه یازدهم بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تله‌کابین میثاق ملل کرمان با مشارکت شهرداری و سرمایه‌گذاری موسسه اعتباری ملل به‌صورت BOT احداث شده است. وی با بیان اینکه این تله […]

شهردار کرمان گفت: تله‌کابین میثاق ملل کرمان همزمان با اولین روز از دهه فجر در مجموعه پردیسان قائم به بهره‌برداری می‌رسد.

محسن تویسرکانی امروز چهارشنبه یازدهم بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تله‌کابین میثاق ملل کرمان با مشارکت شهرداری و سرمایه‌گذاری موسسه اعتباری ملل به‌صورت BOT احداث شده است.

وی با بیان اینکه این تله کابین در مجموعه پردیسان قائم (عج) و کوه‌های صاحب‌الزمان (عج) و جوار مرقد سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی قرار گرفته است، افزود: طول مسیر تله‌کابین ۱۴۵۰ متر و ارتفاع آن ۲۰۰ متر است.

شهردار کرمان نوع سرمایه‌گذاری برای ساخت تله‌کابین کرمان را از نوع سرمایه‌گذاری‌های پایدار خواند و تصریح کرد: این پروژه نقش موثری در مسیر پیشرفت شهر کرمان خواهد داشت و می‌تواند جایگاه کرمان را در صنعت گردشگری به‌ویژه در منطقه جنوب‌شرق کشور ارتقا دهد.

وی خاطرنشان کرد: تله‌کابین میثاق ملل کرمان یک مجموعه تفریحی، رفاهی، گردشگری، خدماتی و پذیرایی است و بدون تردید آمار گردشگرانی که مقصد گردشگری خود را کرمان انتخاب کنند افزایش می‌دهد.

گفتنی است آیین بهره‌برداری از تله‌کابین میثاق ملل کرمان دوازدهم بهمن‌ماه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس برنامه و بودجه کشور در ایستگاه مبدأ واقع در بزرگراه شهید پورجعفری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری