کد خبر:9235
پ

توسعه زیرساختهای گردشگری در استان مرکزی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: همزمان با هفته گردشگری پنج طرح در این استان افتتاح می‌شود. مصطفی مرزبان امروز چهارشنبه پنجم مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو اقامتگاه بوم‌گردی و یک مجموعه گردشگری تفریحی، یک آژانس مسافرتی و یک واحد گردشگری کشاورزی در هفته گردشگری افتتاح می‌شود. وی افزود: روز […]

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: همزمان با هفته گردشگری پنج طرح در این استان افتتاح می‌شود.

مصطفی مرزبان امروز چهارشنبه پنجم مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو اقامتگاه بوم‌گردی و یک مجموعه گردشگری تفریحی، یک آژانس مسافرتی و یک واحد گردشگری کشاورزی در هفته گردشگری افتتاح می‌شود.

وی افزود: روز ۲۷ سپتامبر برابر با پنجم مهرماه، سازمان جهانی جهانگردی سازمان ملل، روز جهانی جهانگردی را جشن می‌گیرد، در ایران هم هر سال از تاریخ پنج مهر ماه به مدت یک هفته با نام هفته گردشگری برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی خاطرنشان کرد: هدف از نامگذاری روز جهانی گردشگری بالا بردن آگاهی مردم و هوشیار کردن تمام مردم جهان درباره اهمیت نقش جهانگردی در جامعه جهانی است.

مرزبان به برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی در هفته گردشگری اشاره و افزود: ۲ اقامتگاه بوم گردی در کمیجان، مجموعه پذیرایی در شهرستان ساوه و یک مجموعه گردشگری کشاورزی در شهرستان محلات در هفته گردشگری آماده بهره برداری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی گردشگری با همکاری مؤسسات آموزشی گردشگری، رونمایی از کتاب بوم شناسی فرهنگی، برگزاری مسابقه عکاسی از جاذبه‌های گردشگری استان و همایش پیاده روی از دیگر برنامه‌های هفته گردشگری در استان مرکزی است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری