کد خبر:11692
پ

توسعه غرب و شمال‌غرب تبریز در اولویت مدیریت شهری

شهردار تبریز گفت: رشد، شکوفایی و توسعه غرب و شمال‌غرب تبریز در اولویت مدیریت شهری قرار دارد. یعقوب هوشیار عصر امروز شنبه هجدهم فروردین در بازدید از سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۶ تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای رسیدگی به مشکلات و معضلات موجود در منطقه قراملک تبریز، در این منطقه حضور یافتیم […]

شهردار تبریز گفت: رشد، شکوفایی و توسعه غرب و شمال‌غرب تبریز در اولویت مدیریت شهری قرار دارد.

یعقوب هوشیار عصر امروز شنبه هجدهم فروردین در بازدید از سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۶ تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای رسیدگی به مشکلات و معضلات موجود در منطقه قراملک تبریز، در این منطقه حضور یافتیم و از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی این منطقه مطلع شده‌ایم.

وی افزود: پروژه غیرهمسطح قراملک، تملک و اجرای جاده کندوری پلیس راه تبریز – مرند و پروژه مسیرگشایی کوی صنعتگران به طول سه کیلومتر از جمله پروژه‌های مهم این منطقه است که امیدواریم بهره‌برداری این پروژه‌ها موجب توسعه غرب و شمال‌غرب تبریز متوازن با سایر نقاط شهر صورت گیرد.

شهردار تبریز با بیان اینکه توسعه غرب و شمال‌غرب این کلان‌شهر در اولویت مدیریت شهری قرار گرفته است، تصریح کرد: بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری تبریز افزون بر یک هزار میلیارد است که ۷۰ درصد این بودجه در بخش پروژه‌های عمرانی هزینه خواهد شد که امیدواریم شاهد رشد و توسعه شهرسازی باشیم.

وی همچنین ادامه داد: فاز نخست خط دوم متروی تبریز در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۶ تبریز آغاز می‌شود که با بهره برداری از این پروژه، منطقه قراملک به بازار تبریز متصل خواهد شد.

هوشیار همچنین از تکمیل پروژه ورزشگاه شهید دکتر بهشتی و چندین پروژه عمرانی در سطح منطقه در هفته‌های آتی خبر داد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری