کد خبر:7843
پ

تکمیل بیش از ۱۷ کیلومتر زیرسازی و روسازی خطوط ریلی قم

سرپرست معاونت فنی و اجرایی سازمان قطار شهری شهرداری قم گفت: سال ۱۴۰۱ مراحل نهایی زیرسازی و روسازی خطوط ریلی تونل و دپو به طول ۱۷.۵ کیلومتر شامل دو خط مسیر تونلی، اجرا شد. عماد معینی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه فنی و اجرایی پروژه مترو قم اظهار کرد: مراحل نهایی زیرسازی […]

سرپرست معاونت فنی و اجرایی سازمان قطار شهری شهرداری قم گفت: سال ۱۴۰۱ مراحل نهایی زیرسازی و روسازی خطوط ریلی تونل و دپو به طول ۱۷.۵ کیلومتر شامل دو خط مسیر تونلی، اجرا شد.

عماد معینی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه فنی و اجرایی پروژه مترو قم اظهار کرد: مراحل نهایی زیرسازی و روسازی خطوط ریلی تونل و دپو به طول ۱۷.۵ کیلومتر، شامل دو خط مسیر تونلی به طول حدود ۱۲ کیلومتر تا بعد از ایستگاه میدان شهید مطهری و حدود ۵.۵ کیلومتر خط ریلی دپو انجام شده است.

وی افزود: اقدامات خوبی جهت بومی‌سازی و استفاده از ظرفیت داخلی در تولید سوزن و کراس آور ادوات روسازی مسیر انجام شده است تا از ظرفیت بخش فنی و دانشگاهی جهت پیشبرد مطالعات استفاده شود.

سرپرست معاونت فنی و اجرایی سازمان قطار شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: ساخت سوزن‌ها، کراس‌آورها و قطعه مرکزی آن‌ها به طور کامل توسط شرکت‌های داخلی دانش‌بنیان انجام شده است.

معینی تصریح کرد: حدود ۱۲۰۰ متر خط سوله پارکینگ در یک بازه زمانی پنج‌ماهه اجرا شده که از این نظر سازمان قطار شهری قم دارای یک رکورد در سطح کشور است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری