تکمیل بیش از ۱۷ کیلومتر زیرسازی و روسازی خطوط ریلی قم
سرپرست معاونت فنی و اجرایی سازمان قطار شهری شهرداری قم گفت: سال ۱۴۰۱ مراحل نهایی زیرسازی و روسازی خطوط ریلی تونل و دپو به طول ۱۷.۵ کیلومتر شامل دو خط مسیر تونلی، اجرا شد. عماد معینی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه فنی و اجرایی پروژه مترو قم اظهار کرد: مراحل نهایی زیرسازی […]
سرپرست معاونت فنی و اجرایی سازمان قطار شهری شهرداری قم گفت: سال ۱۴۰۱ مراحل نهایی زیرسازی و روسازی خطوط ریلی تونل و دپو به طول ۱۷.۵ کیلومتر شامل دو خط مسیر تونلی، اجرا شد.
عماد معینی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه فنی و اجرایی پروژه مترو قم اظهار کرد: مراحل نهایی زیرسازی و روسازی خطوط ریلی تونل و دپو به طول ۱۷.۵ کیلومتر، شامل دو خط مسیر تونلی به طول حدود ۱۲ کیلومتر تا بعد از ایستگاه میدان شهید مطهری و حدود ۵.۵ کیلومتر خط ریلی دپو انجام شده است.
وی افزود: اقدامات خوبی جهت بومیسازی و استفاده از ظرفیت داخلی در تولید سوزن و کراس آور ادوات روسازی مسیر انجام شده است تا از ظرفیت بخش فنی و دانشگاهی جهت پیشبرد مطالعات استفاده شود.
سرپرست معاونت فنی و اجرایی سازمان قطار شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: ساخت سوزنها، کراسآورها و قطعه مرکزی آنها به طور کامل توسط شرکتهای داخلی دانشبنیان انجام شده است.
معینی تصریح کرد: حدود ۱۲۰۰ متر خط سوله پارکینگ در یک بازه زمانی پنجماهه اجرا شده که از این نظر سازمان قطار شهری قم دارای یک رکورد در سطح کشور است.