کد خبر:8490
پ

جشنواره‌های هنری و شهری مشهد به یک برند ملی و بین‌المللی تبدیل شده است

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: جشنواره‌های هنری و شهری این شهر بک برند ملی و بین المللی شده است که این امر با مشارکت شما هنرمندان امکان پذیر شد. مهدی ناصحی در مراسم اختتامیه رویداد هنرهای شهری اظهار کرد: جشنواره هنری شهری در مشهد یک برند ملی و بین المللی شده است که این […]

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: جشنواره‌های هنری و شهری این شهر بک برند ملی و بین المللی شده است که این امر با مشارکت شما هنرمندان امکان پذیر شد.

مهدی ناصحی در مراسم اختتامیه رویداد هنرهای شهری اظهار کرد: جشنواره هنری شهری در مشهد یک برند ملی و بین المللی شده است که این امر با مشارکت شما هنرمندان امکان پذیر شد؛ با مشارکت همه مسئولان و مدیریت شهری زمینه‌های جدیدی در اکران شهری فراهم شد که مورد استقبال شهروندان و زائران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه اگر قدر این هنرمندان این شهر را ندانیم شهرهای دیگر آنان را جذب می‌کنند ‌لذا باید زمینه همکاری مشترک را ارتقا دهیم، ادامه داد: شما پای کار شادی این شهر هستید؛ استفاده از این هنرمندان و هنر نباید معطوف به نوروز باشد؛ باید شبکه‌سازی کرد؛ این شبکه‌سازی باید اولویت داشته باشد و به صورت مستمر از این هنرمندان حمایت کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: هدف اصلی ما از برگزاری این جشنواره‌ها افزایش نشاط مردم است؛ مردم وقتی در شهر تردد می‌کنند با دیدن آثار هنری باید به وجد بیایند؛ جشنواره‌هایی همچون جشنواره نور که مورد استقبال مردم قرار گرفت باید توسعه پیدا کند.

ناصحی تاکید کرد: باید کارهای جدید و نوآورانه در عرصه هنری منطبق با تکنولوژی روز ابداع کنیم و از ظرفیت و خدمات هنرمندان بهره‌مند شویم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری