کد خبر:9310
پ

جشنواره آش و صنایع دستی فرصتی برای همدلی اقوام مختلف است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: جشنواره آش و صنایع دستی فرصتی برای همدلی اقوام مختلف کشور است. سید سعید صفوی روز جمعه هفتم مهرماه در مراسم افتتاحیه جشنواره آش اظهار کرد: آش و هنر دست یادگار پیشینیان ما هستند و وظیفه ما حفظ و کاربردی کردن آنهاست. وی افزود: امروز […]

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: جشنواره آش و صنایع دستی فرصتی برای همدلی اقوام مختلف کشور است.

سید سعید صفوی روز جمعه هفتم مهرماه در مراسم افتتاحیه جشنواره آش اظهار کرد: آش و هنر دست یادگار پیشینیان ما هستند و وظیفه ما حفظ و کاربردی کردن آنهاست.

وی افزود: امروز جشنواره آش و نمایشگاه صنایع دستی فرصتی شده است که با انسجام و وحدت اقوام مختلف گرد هم بیاییم و هنرنمایی کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: صنعت گردشگری یک صنعت فراسازمانی است و یکی از نکات بارز نمایشگاه صنایع دستی زنجان را حضور پررنگ شهرها و روستاهای جهانی و ملی صنایع دستی در نمایشگاه برشمرد.

وی اظهار کرد: برای مدیریت بهتر، بخش سوغات نمایشگاه صنایع دستی به بخش خصوصی سپرده شده که با همکاری شهرداری زنجان و میراث فرهنگی استان برگزار می‌شود.

شایان ذکر است زمان برگزاری این دو رویداد ، امسال به دلیل تقارن ماه محرم و صفر در مهر ماه انتخاب شد ولی از سال آینده طبق روال قبلی خود در فصل تابستان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری