حذف یا اصلاح مسیرهای دوچرخهسواری ، عوارض اجتماعی دارد
مدیرکل حملونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: حذف یا اصلاح مسیرهای دوچرخهسواری ، عوارض اجتماعی دارد. مهدی گلشنی با بیان اینکه شهرداریهای تهران تا حد امکان مطالعات پروژهها و اجرای معابر شهری کمتر از ۳۰ متر را انجام میدهند، اظهار کرد: انتظار میرود که شهرداری مناطق تهران موارد بسیار مهم را به سازمان […]
مدیرکل حملونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: حذف یا اصلاح مسیرهای دوچرخهسواری ، عوارض اجتماعی دارد.
مهدی گلشنی با بیان اینکه شهرداریهای تهران تا حد امکان مطالعات پروژهها و اجرای معابر شهری کمتر از ۳۰ متر را انجام میدهند، اظهار کرد: انتظار میرود که شهرداری مناطق تهران موارد بسیار مهم را به سازمان حملونقل و ترافیک بسپارند.
وی با اشاره به اینکه توسعه مسیرهای دوچرخهسواری در دورههای مختلف مدیریت شهری در دستور کار بوده است، افزود: حذف یا اصلاح مسیرهای دوچرخهسواری عوارض اجتماعی دارد؛ بنابراین مطالبات مردمی باید مورد توجه قرار گیرد.
مدیرکل حملونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با تاکید بر توسعه پیادهراهها، خاطرنشان کرد: آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک یک امر ضروری است و باید همواره در اولویت قرار بگیرد تا مخاطبان آن افزایش پیدا کند.
گلشنی ادامه داد: هزینه کردن در راستای ارتقای آموزش ترافیک سرمایهگذاری محسوب میشود زیرا فرآیند مستمر و همیشگی دارد.
وی با تاکید بر لزوم نوسازی گاردریلها و تجهیزات ترافیکی شهر، اضافه کرد: با توجه به کمبود فضای پارک حاشیهای در منطقه ۳، افزایش مسیرها و ایستگاههای مترو و اتوبوس، اعمال قانون از سوی پلیس راهور و جلوگیری از پارک دوبل ضرورت دارد.