کد خبر:8890
پ

حضور تیم عملیاتی- ورزشی آتش‌نشانان ایران در مسابقات جهانی ترکیه

تیم عملیاتی- ورزشی آتش‌نشانان جمهوری اسلامی ایران بعد از برگزاری پنج اردوی تدارکاتی داخلی و آماده‌سازی به هجدهمین دوره مسابقات جهانی آتش‌نشانان در استانبول ترکیه اعزام شد. به گزارش افتخار میهن به نقل از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مسابقات جهانی آتش‌نشانان در چهار رشته تخصصی دو ۱۰۰ متر، عملیات برج، آب‌رسانی با موتورپمپ پرتابل […]

تیم عملیاتی- ورزشی آتش‌نشانان جمهوری اسلامی ایران بعد از برگزاری پنج اردوی تدارکاتی داخلی و آماده‌سازی به هجدهمین دوره مسابقات جهانی آتش‌نشانان در استانبول ترکیه اعزام شد.

به گزارش افتخار میهن به نقل از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مسابقات جهانی آتش‌نشانان در چهار رشته تخصصی دو ۱۰۰ متر، عملیات برج، آب‌رسانی با موتورپمپ پرتابل و دو ۱۰۰*۴ متر امدادی با حضور ۲۴ تیم عملیاتی- ورزشی از بین آتش‌نشانان کشورهای مختلف؛ از جمله روسیه، چین، اتریش، بلاروس، عربستان و … در شهر استانبول در حال برگزاری است.
 
تیم ملی از بازیکنان ، مربیان و کادر فنی سازمان‌های آتش‌نشانی اصفهان،رشت، ،شاهرود، شیراز، قزوین ، کرج و مشهد تشکیل شده و اعزام تیم عملیاتی- ورزشی آتش‌نشانان جمهوری اسلامی ایران به این مسابقات در یک برنامه مشترک بین دفتر محیط‌زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ، فدراسیون ورزش‌های همگانی ، انجمن ورزشی آتش‌نشانان و سازمان‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی صورت گرفته و این تیم از بین تیم‌های برتر سیزدهمین المپیاد عملیاتی – ورزشی آتش‌نشانان کشور که سال گذشته در شهر تبریز برگزار شده بود انتخاب و به این دوره از مسابقات اعزام شدند.
 
 تیم ایران در هر چهار رشته مسابقات عملیاتی ورزشی شرکت کرده است. این مسابقات که از ۹شهریورماه آغاز شده است تا ۱۵ شهریور در استانبول ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری