کد خبر:7822
پ

حمایت از مشاغل خانگی در حاشیه جشنواره های فرهنگی ، اقدام ارزشمندی است

نایب رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت های شورای اسلامی شهر مشهد از جشنواره فرهنگی ورزشی «رأفت کریمانه » در بوستان گل آرا منطقه ۵ بازدید کرد. مجید دبیریان درحاشیه بازدید از جشنواره رافت کریمانه بیان داشت: ایجاد جذابیت های فرهنگی با نگاه مذهبی در ویژه برنامه های فرهنگی شهری می تواند در شکل گیری […]

نایب رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت های شورای اسلامی شهر مشهد از جشنواره فرهنگی ورزشی «رأفت کریمانه » در بوستان گل آرا منطقه ۵ بازدید کرد.

مجید دبیریان درحاشیه بازدید از جشنواره رافت کریمانه بیان داشت: ایجاد جذابیت های فرهنگی با نگاه مذهبی در ویژه برنامه های فرهنگی شهری می تواند در شکل گیری مبانی اعتقادی جوانان و نوجوانان اثرگذار باشد.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت های شورای اسلامی شهر مشهد افزود: اینکه توانسته ایم در حاشیه برگزاری جشنواره در این نقطه از جغرافیای شهر، زیرساختی را فراهم کنیم تا بانوان سرپرست خانوار یا آقایانی که ظرفیت های محدودی برای ارائه تولیدات مشاغل خانگی دارند، بتوانند محصولات خود را عرضه کنند، اقدام ارزشمندی است

دبیریان ضمن تقدیر وتشکر از همکاران منطقه ۵ از برگزاری این جشنواره گفت : از مجموعه مدیریت شهری انتظار داریم این قبیل اقدامات و رویدادها را گسترش دهند و در مناسبت های مختلف از این دست جشنواره ها برگزار نمایند.

وی ادامه داد : توسعه این اقدامات علاوه بر حمایت از کارگاه های خرد و مشاغل خانگی و نقش اقتصادی، مشمول برکات خاصه حضرت رضا (ع) و سبب رونق فعالیت های فرهنگی شهرداری در سطح شهر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری